Volledige versie bekijken : Pretparken



Techmozz
20 January 2009, 14:01
Hou jij ervan?
Welke parken reeds bezocht?
Favoriete attracties?
Wenslijstje van attracties en parken die je nog wil doen?

Of ben je eerder zoals die op deze foto?

** URL verwijderd **

frozenmermaid
20 January 2009, 21:02
Het leukste aan pretparken vind ik het naar huis gaan.
maw niks voor mij, hoewel ik wel graag een hapje eet in de Efteling :)

Fakke_Berto
21 January 2009, 22:46
Ik heb vorig jaar de kans gehad om met het werk gratis naar Walibi te gaan. Een erg aantrekkelijk aanbod en dat vonden meer dan 15.000 van mijn collega's ook. Bijgevolg zat Walibi stampvol. Als ze dat nog eens doen ga ik gewoon niet meer, want aan elke attractie een half uur moeten aanschuiven, nee dank je.
Een aantal jaren geleden ben ik eens naar Bobbejaanland geweest met een buurjongen. Midden in de week op een mooie herfstdag. Ik denk dat er geen 200 man rondliep. Dat is pas genieten. We konden op elke attractie zoveel we konden en zonder te moeten aanschuiven. Zalig!!!

2B's
21 January 2009, 23:22
Als je kleine mannekes hebt dan ga je uiteraard op stap naar pretparken, kermissen zijn immers met 2 bengels niet meer te betalen.

De afgelopen jaren hebben we aldus diverse parken bezocht en er véél lol gemaakt. Het slechtste park hier in Vlaanderen land vind ik wel Bellewaarde. We zijn daar twee keer geweest en twee keer een dikke tegenvaller. De allereerste keer kon je over de koppen lopen en was het er vies en smerig. De tweede keer moesten we de volle pot betalen en waren meer dan een derde van de attracties gesloten..

Het beste park waar we ooit zijn geweest, en dat is echt een aanrader (echter niet van de goedkoopste) dat ligt in Rust (Duitsland) en heet Europa Park. Daar kunnen makkelijk enkele duizenden mensen rondlopen zonder dat je echt over de koppen loopt. Wij zijn daar al een keer of vier naartoe geweest.

Ook een aanrader is uiteraard (en dat is niet zo ver rijden) Fantasialand in Bruhl alsook Warner Bross movieworld in Bottrop, beiden eveneens in Duitsland.

Als je spreekt over betaalbare parken, dan vind ik Duinrell in Nederland ook een leuk park maar dan mogen je kinderen niet te oud zijn... Leuke speeltuin en tal van attracties waar de kinderen zich kunnen bezighouden maar... er is ook een reuzegroot zwembad met diverse baden en spectaculaire glijbanen Het Tikibad genaamd, voor je inkomgeld mag je daar ook twee uur gratis vertoeven. Ligt vlakbij Den Haag en op iets minder dan twee uurtjes van Antwerpen...

Phil O'Sophe
22 January 2009, 14:15
Dat moet bij geleden zijn van toen ik nog verplicht was met de leerlingen
op schoolreis te gaan. Laatste zal Walibi geweest zijn, maar dat is dan weer méér dan 15 jaar geleden. :D

Jelle
22 January 2009, 14:28
Goed geprobeerd, maar helaas :rolleyes:

We doen hier niet mee aan klikspelletjes waarbij de meest bezochte foto in dit geval een PSP wint. Je post je piramidespelen maar ergens anders.