Volledige versie bekijken : filter in psp x2



softeneasy
28 January 2009, 14:58
Wie kan mij helpen ? :wall:
nu ben ik al een 3tal weken de oplossing aan het zoeken voor mijn filter unlimitid 1 &2 die willen niet meer importeren.
Ik heb nooit problemen daar mee gehad van ene min op de andere was het gedaan.
Nu heb ik ze al volledig met alles erop en eraan van de pc verwijderd zelfs de dll bestanden ,dan alles opnieuw gedonload terug geinstalleerd dll bestanden terug in systeem32 en systeem gezet niks noppes :angry:.
Hij doet alles behalve hoe kun je het raden ..import.
Een stukje van het probleem kan ik oplossen met de bestandjes te kopiëren en te plakken in de map ICNET Filters.db van FU zelf
maar dat lukt met ffx bestanden maar weer niet met 8bf bestanden.
Wie oooh wie weet raad .:cry:

Kapstertje
28 January 2009, 15:11
In je mijn documenten map vind je my psp files Nou staan die mappen waardeloos ingedeeld (vind ik althans) met corel 1 corel 2 enz.
Maak daar eens een map insteekfilters aan ,probeer hem dan te installeren in die map.
Als het goed is als je psp daarna opstart staat hij erin;)
Zo doe ik het tegenwoordig met alles.
Maskers ,texturen, brushes

softeneasy
28 January 2009, 16:49
Daar zit het probleem ook niet ,als ik psp opstart staat hij wel onder effecten,insteekfilter I.C.net software en hij doet alles behalve als ik een plugin wil importeren komt er geen beweging in .
http://i420.photobucket.com/albums/pp281/softeneasy/Image1-1.jpg
het ergste is dat ik een 5tal bestandjes heb import gedaan en tien min later wilde ik er nog enkele import.... en maar klikken op zie pijltje maar hij beweegt niet meer en FU1 ook niet.
En of het echt met VISTA te maken heeft kan ik bijna niet geloven want ik werkt toch nu al bijna een jaar en heb nooit een probleem ondervonden alles ging perfect
tot over een week of 3.

Kapstertje
28 January 2009, 17:19
http://i36.photobucket.com/albums/e8/kapstertje/Image3-3.jpg
En als je het opslaat met een andere extensie.
Ik roep maar wat hoor ik ben aan het meedenken.
Soms loopt psp ook vast omdat er dan teveel instaat.
1 keer in de zoveel tijd herstel ik ook mijn voorkeuren.
Bestand>voorkeuren>voorkeuren herstellen en dan aanvinken wat nodig is.
Let wel op je moet dan veel opnieuw installeren:shy:

softeneasy
28 January 2009, 19:30
Ik ben al heel blij dat er iemand meedenkt !maar zover geraak ik niet dat ik all files kan aan klikken.
als je op import klikt opent normaal het venster dat jij nu laat zien maar dat opent niet dus ik kan klikken op dat button maar er gebeurt niks .
Nu heb ik alles al op een apparte schijf gezet en de bestandslocatie ook alweer volledig angepast en nog niks .
Nu weet ik het echt niet meer daar word ik dus compleet gek van .
Tips zijn dus nog altijd welkom kapstertje,moest ik de oplossing vinden zal ik ze meteen melden maar wat ik nog moet doen na 3 weken zoeken weet ik niet.

woepi
28 January 2009, 20:01
Ook ff meedenken
Inplaats van op import te klikken, gebruik eens je toetsenbord door op de "m "te typen, misschien opent het zich dan wel ?????

softeneasy
28 January 2009, 20:27
Ik heb weer pech Woepi lukt ook niet
maar alvast bedankt voor het meedenken

lidy
28 January 2009, 21:58
Jeetje, dat lijkt me inderdaad wel heel vervelend! :frown: Kan 't iets met beveiliging te maken hebben? Heb je iets geinstalleerd vlak voordat 't niet meer werkte? Kun je filters nog wel buiten Unlimited installeren en werkend krijgen?

ultddave
28 January 2009, 23:14
Ook ff meedenken
Inplaats van op import te klikken, gebruik eens je toetsenbord door op de "m "te typen, misschien opent het zich dan wel ?????

Volgens mij moet je 'alt+m' doen dan? ;). Ik heb geen flauw idee hoe psp werkt en wat jullie allemaal bezig bent met die filters ;P maar probeer het programma dat je gebruikt ivm met die 'import' eens te openen in administrator mode. Rechts klikken op de .exe file, en dan 'run as administrator'. Misschien heeft het programma geen toegang tot de map system32. Vista doet soms raar, als programma's geen toegang hebben tot bepaalde mappen ;P

- Dave -

Kapstertje
29 January 2009, 00:42
Toch is het indd raar dat het 3 weken geleden nog wel lukte:damn:
Anders eens een systeem herstel doen van voor drie weken terug:shy:

softeneasy
29 January 2009, 21:38
Wat Lidy betrfet op vraag 1 moet ik nee antwoorden en op vraag2 ja .
En Ultddave 'alt+m' doet het ook niet en nu heb ik openen in administrator mode gedaan en niks noppes.
Kapstertje dat heb ik gedaan maar ik kan maar terug tot 12 jan en ik heb voor het laatst import gedaan 5 jan.
Ik denk dat ik moet opgeven, stom want op de laptop lukt alles en op de vaste pc waar ik normaal alles met psp doe gaat het niet en pspers weten dat alle filters het niet doen die moet je gewoon importeren.
Sorry dat ik hier op 3 reacties reageer ,ik ben nog een echte leek in fora's wat citaten en dergelijke dat heb ik er dan ook nog bij.

lidy
29 January 2009, 21:57
Wat Lidy betrfet op vraag 1 moet ik nee antwoorden en op vraag2 ja .
Dat betekent dat je nog wel met die filters kunt werken? Da's een opluchting dan! Maar 't blijft heel vervelend natuurlijk. Ik heb helaas even geen andere raad voor je. Ik heb er nog op gegoogled, maar kan daar ook niets vinden en alle goeie adviezen hier heb je ook al opgevolgd.


Sorry dat ik hier op 3 reacties reageer ,ik ben nog een echte leek in fora's wat citaten en dergelijke dat heb ik er dan ook nog bij.
Maak je daar nou maar helemaaaaaal niet druk om. :good:

suzy
11 March 2009, 10:43
Gode morgen , heb liggen mee denken , er moet over 3 weken iets gebeurd zijn , spijtig kom ook niet verder dan denken hoor , maar wens je sukses groetjes Suzy .

ultddave
13 March 2009, 17:26
Ik denk dat de reactie wat telaat komt ;) Softeneasy is al sinds 31 januari niet meer op het forum geweest :).

Als ik haar was zou ik PSP helemaal terug installeren en dan als eerste die unlimited filters proberen te laten werken. :)

Mvg
- Dave -

suzy
27 March 2009, 07:57
Ik denk dat de reactie wat telaat komt ;) Softeneasy is al sinds 31 januari niet meer op het forum geweest :).

Als ik haar was zou ik PSP helemaal terug installeren en dan als eerste die unlimited filters proberen te laten werken. :)

Mvg
- Dave -
Hartelijk dank :)Softeneasy , zit momenteel met 3 psp files :wall: in mijn documenten , vista en X2 dus zie de bomen door het bos even niet . En een jaar goed gegaan ???? Fijne dag nog Suzy :good:

suzy
27 March 2009, 08:00
Peenif sorry , nu zie je hoe ik in de war ben hé!!!zit momenteel met 3 psp files :wall: in mijn documenten , vista en X2 dus zie de bomen door het bos even niet . En een jaar goed gegaan ???? Fijne dag nog Suzy :good:

peenif
27 March 2009, 13:33
Suzy...'k zie hier mijn naam staan maar weet niet wat U bedoelt hoor.

ultddave
29 March 2009, 14:45
Ik ben ook even de draad kwijt. Suzy bedankt mij omdat ik softandeasy probeer te helpen en excuseert zich dan tegenover Peenif? :D

Ben je misschien familie van softandeasy?

Mvg
- Dave -