Volledige versie bekijken : De jeugd is ongeduldig



Dopey
31 January 2009, 16:44
Deze Duitse jongen wil snel UT spelen (http://www.youtube.com/watch?v=kBVmfIUR1DA)

ghost
31 January 2009, 17:12
Ik had de stekker uit getrokken eens zien wat dan gebeurd :evil:
Dat die maar nooit begint met sex ocharm meiske :p

compuchrisje
31 January 2009, 18:26
Nog al es gezien, wou hem dat toetsenbord vragen, ziet er héél stevig uit, tot ....

Baloeke
31 January 2009, 19:25
Als mijn kids zo zouden doen voor de pc vliegt heel dat spel buiten.

Obsessed
31 January 2009, 19:40
Vorm van ADHD volgens mij.

sykke
31 January 2009, 19:46
als da de mijnen zou zijn had ik da toetsenbord eens goed tegen zaine waffel gesmeckt

Sarana
31 January 2009, 21:24
Amai aan die gast is werk aan! :eek:

Breskuz
31 January 2009, 21:32
lol ik moet het ni proberen met mijna laptop :p

rippertje
31 January 2009, 23:16
die is rijp voor de psychiatrie

peenif
1 February 2009, 11:35
En wij...gingen kikkervisjes en stekelbaarsjes vangen, vogelnesten zoeken, bikkelen, knikkeren, met de schietlap spelen (was toen geen verboden wapen), rolschaatsen...af en toe eens meisjes pesten, appels of peren stelen uit een boomgaard.
Dit is ziekelijk, kan dit zelfs niet uitkijken - zo'n slecht gevoel heb ik daarbij, denk dat ook de ouders begeleiding nodig hebben en diene kwast Medisch Opvoedkundige Kliniek.

Pjj
1 February 2009, 13:47
Dit is in scène gezet :)
Toen er al die commotie was rond GTA en geweldige spelen (en sommigen die deze wou laten verbieden), heeft deze kerel dit filmpje samengesteld over het beeld dat de overheid van gamers zou hebben.

Best wel lollig :p

wolfskin
1 February 2009, 17:09
Dit is in scène gezet :)
Toen er al die commotie was rond GTA en geweldige spelen (en sommigen die deze wou laten verbieden), heeft deze kerel dit filmpje samengesteld over het beeld dat de overheid van gamers zou hebben....

Dat beeld hebben wel meer mensen van gamers, en dat ben ik eigelijk grondig beu!
Ik game al van mijn 10 jaar, ben er nu 36. Heb geen strafblad, ben nog nooit agressief geweest heb nog nooit iemand geslagen. En ja ik speel ook GTA IV!

Het agressieve gedrag dat zulke 'kinderen' krijgen ligt niet altijd direct aan het soort games dat ze spelen. Het ligt ook veelal aan de soort opvoeding dat ze krijgen van hun ouders. Als ouder moet je voor je kind een soort grens trekken van wat kan en niet kan. En kind weet dat van zijn eigen niet. Dat noemt nu een maal opvoeden, maar ja......

minQkel
1 February 2009, 18:44
Ís wel al heel oud hoor :p