Volledige versie bekijken : iphone clone



biep
31 January 2009, 20:57
wie weet welke iphone clone wifi ondersteunt ?
is een clone een aanvaardbaar alternatief qua gebruik en prijs ?
alle info is welkom, ook pro's en contra's
bedankt alvast

Baloeke
31 January 2009, 22:34
Over Iphone ken ik niets, maar heb een site (http://www.iphoneclub.nl/forum/f28/iphone/f32/iphone-klonen-killers/) gevonden over jou vraag. Misschien kan je daar je lichtje eens opsteken.

dannyma
1 February 2009, 10:47
Ik heb gehoord dat de nokia n 95 en goede concurent is van de iphone .

carl
3 February 2009, 13:57
Bijna eender welke PDA ? Er zijn tegenwoordig ook mini-laptops met een ingebouwde 3g ontvanger die ook ondersteuning bieden voor mobiel telefoneren (dacht ik). Anders zal de zoals eerder genoemde nokia misschien in aanmerking komen.
PS: je kan ook eens uitkijken naar de google phone, maar ik weet niet meer juist wanneer die in europa uitkomt :)

biep
4 February 2009, 09:27
tja, ik dacht aan de CECT T32+ of de CECT M88, hebben beide ook wifi en de 32 heeft ook GPS. prijzen variëren tussen 250 en 350 €. vind ik niet slecht, want 525 minimum voor de iphone is nét iets boven mijn budget.
Alleen weet ik niet waar die te verkrijgen is. Heb hem al online gevonden maar dan wordt hij vanuit het buitenland verstuurd en moet ik ook nog douanekosten ed betalen, dat zie ik niet zitten want daar heb je geen zicht op. Als iemand mij kan helpen om daaraan te geraken, ben ik blij met alle tips. Van die google phone had ik nog niet gehoord, ik ga het eens opzoeken.