Volledige versie bekijken : you tube filmpjes op cd



framo-2008
1 February 2009, 09:06
Bestaat er een mogelijkheid om You tube filmpje op een cd te zetten en het daarna op tv af te spelen?
Alvast bedankt
framo-2008

dannyma
1 February 2009, 10:42
convertxtodvd kan dit allemaal .

framo-2008
1 February 2009, 12:04
hey bedankt dannyma,ik ga het dadelijk uitproberen!

vervolg:
ik heb deze prg.gedownload en geinstalleerd,wel de promo versie,dvd gebrand met Nero,dan kreeg ik beeld maar geen klank met de melding :DVD-video multicanaals plug-in vereist.die plug-in is niet gratis.
op mijn tv heb ik beeld en klank,wel met de watermerk,ik kan altijd later beslissen als ik de volle versie wil kopen
ik dank U voor deze tip
framo-2008

dannyma
2 February 2009, 21:54
hey bedankt dannyma,ik ga het dadelijk uitproberen!

vervolg:
ik heb deze prg.gedownload en geinstalleerd,wel de promo versie,dvd gebrand met Nero,dan kreeg ik beeld maar geen klank met de melding :DVD-video multicanaals plug-in vereist.die plug-in is niet gratis.
op mijn tv heb ik beeld en klank,wel met de watermerk,ik kan altijd later beslissen als ik de volle versie wil kopen
ik dank U voor deze tip
framo-2008Maar er zijn wel andere gratis hoor die vindt je hier :http://www.free-codecs.com/K_lite_codec_pack_download.htm .
Ga voor de full en als je aan het installeren bent ff kijken want je allemaal moet aanvinken en wat belangrijk is dat je aanvinkt dat hij ze moet intregeren in windows media player en zal dan wel werken for free ;).
Ook kan je vlc player downloaden want die speelt bijna alles af en is ook freeware .

framo-2008
3 February 2009, 17:24
Dat ik weinig ervaring heb,een goede advies is welkom,ik heb gedaan wat je voorstelde en het werkt!en zeker de video converter heel gemakelijk in gebruik
ik dank U

Baloeke
3 February 2009, 17:44
Weer een tevreden lid ;) Deze gaat op slot.