Volledige versie bekijken : Forum 'Grafisch'



peenif
1 February 2009, 20:43
Enkel bij het subforum 'uitdagingen' verschijnt het laatste bericht in de betreffende kolom - kan dit ook niet voor de andere subfora zoals bij de 'Lounge'.

ultddave
3 February 2009, 21:46
Kweet niet of dat gaat, de 2 zijn ook verschillend. Lounge heeft subfora en grafisch heeft alleen linken naar het onderwerp 'lessen'. Het is daarom ook Minatica > lessen ipv Minatica > grafisch ;). Ik ken niets van het forum zelf, maar als het mogelijk is, zal Jelle het wel kunnen aanpassen denk ik zo. Als hij dit leest ofc ;P

- Dave -

minQkel
3 February 2009, 21:47
Inderdaad maar zo zijn dr weer meer fouten, bijvoorbeeld bij het overzicht van Paint Shop Pro, Animation Shop, Pgotoshop, Powerpoint en Fotografie staat er als titel van de Subforums: Lessen....

Jelle
3 February 2009, 22:42
Enkel bij het subforum 'uitdagingen' verschijnt het laatste bericht in de betreffende kolom - kan dit ook niet voor de andere subfora zoals bij de 'Lounge'.

Zoals Dave al zei, zijn het een subfora en het ander links. Bij links kan je geen laatste berichten laten zien, want een link kan bv. ook naar een andere site zijn (maar wij gebruiken het alleen intern).


Inderdaad maar zo zijn dr weer meer fouten, bijvoorbeeld bij het overzicht van Paint Shop Pro, Animation Shop, Pgotoshop, Powerpoint en Fotografie staat er als titel van de Subforums: Lessen....

Ik begrijp niet wat er daar fout mee is? In het lessen subfora met PSP, AS, PS, ... vind je toch de lessen? Klopt dus toch? :p

minQkel
3 February 2009, 23:00
Zoals Dave al zei, zijn het een subfora en het ander links. Bij links kan je geen laatste berichten laten zien, want een link kan bv. ook naar een andere site zijn (maar wij gebruiken het alleen intern).



Ik begrijp niet wat er daar fout mee is? In het lessen subfora met PSP, AS, PS, ... vind je toch de lessen? Klopt dus toch? :p


Je vind er veel meer als lessen, je kan er ook vragen stellen, je kan je eigen werkjes laten zien, je kan meedoen aan wedstrijden.

ultddave
4 February 2009, 11:33
Yea klopt wat je zegt. Grafisch zou beter passen als naam. Maar een deel van de leden die MT joinen zijn opzoek naar lessen voor PSP. Daarmee dat het ook vanboven op de site staat (als link) en ook als titel gebruikt wordt. ;)

Als we het grafisch hadden genoemd, vond de helft van de mensen het waarschijnlijk niet. Vandaar 'lessen' ;P
Denk ik toch ;P

- Dave -

Jelle
4 February 2009, 14:37
Inderdaad + het feit dat er al een grafisch forum (http://www.minatica.be/forumdisplay.php?f=238) is. Twee dingen dezelfde naam geven is verwarring vragen.

minQkel
8 February 2009, 19:30
edit; had de rest verkeerd gelezen laat maar :p