Volledige versie bekijken : Firefox NAAST Internet Explorer



nonno
2 February 2009, 19:01
Heb me laten vertellen dat Firefox beter zou werken dan IE.

Klopt dit? En zo ja, kan ik beiden naast elkaar op mijn pc hebben (en werken ze dan ook allebei?)

Dank bij voorbaat,

Nonno

Peter.B
2 February 2009, 19:32
ik gebruik altijd firefox maar of het daarom beter is,is een persoonlijke keuze(denk ik).
ja,je kan ze beiden naast elkaar gebruiken.
Internet Explorer heb je toch nodig voor bepaalde sites,bvb microsoft voor de updates.

nonno
2 February 2009, 19:35
Bedankt voor het snelle antwoord. Nog één vraagje : welke versie zou u me aanraden?

wdv
2 February 2009, 19:35
ik werk met firefox beter zou het niet weten maar wel veiliger hoor

Sinkfun
2 February 2009, 19:47
de laatste natuurlijk,...
www.firefox.com (http://www.firefox.com)

Firefox 3.0.5

Y-Ssin
2 February 2009, 19:53
Firefox en Internet Explorer kan je allebei perfect gebruiken, maar ka het is waar dat firefox beter is. Beter nog, het is zelf onmogelijk om Internet Explorer te verwijderen van je pc, deze zit altijd bij microsoft

nonno
2 February 2009, 21:16
Raar, ik heb Firefox gedownload, doch ik krijg niets te zien...

Kan me iemand raad geven?

ghost
2 February 2009, 21:18
Raar, ik heb Firefox gedownload, doch ik krijg niets te zien...

Kan me iemand raad geven?

Heb je hem wel geinstalleerd ? Na de download moet je op de setup klikken .

nonno
2 February 2009, 21:21
Ik dacht dat ik alles gedaan had. Ik krijg wel een blanco scherm met alle onderdelen van Firefox te zien, doch wanneer ik een adres ingeef, gebeurd er niets...

Peter.B
3 February 2009, 06:33
heb je tijdens de installatie bvb een tabblad gekregen met de vraag om uw favorieten van internet explorer te importeren,dan kan je op één van linken klikken en zien wat er dan gebeurt.
kan je hier eens een print screen plaatsen?

nonno
3 February 2009, 09:43
IK heb inderdaad die vraag gekregen, doch voorzichtigheidshalve er niet op ingegaan. Misschien best om Firefox terug te verwijderen, en opnieuw te installeren MET het aanklikken van het tabblad IE. Klopt dit?

Peter.B
3 February 2009, 13:58
ja,doe maar.
firefox verwijderen via configuratiescherm,software en daarna terug installeren.
MET het aanklikken van het tabblad IE

nonno
3 February 2009, 21:05
Ik deed het nodige, doch nog steeds hetzelfde resultaat. Met enkel de verandering dat er nu items instaan dewelke ik vroeger bezocht heb met IE. Ik kan ze wel aanklikken doch niet openen. Doe ik dan iets verkeerd?

Simply
4 February 2009, 00:15
Het zou kunnen dat FF (FireFox) je netwerkinstellingen niet automatisch heeft overgenomen, als ik me niet vergis is dit ook één van de vragen die wordt gesteld bij de installatie. Anders zou ik deze ook nog eens manueel nachecken

nonno
4 February 2009, 09:26
Bedankt voor het antwoord, maar ik weet echt niet waar ik deze instelling zou kunnen vinden (een leek, weet je wel). Zou u me wat meer ionfo hieromtrent kunnen geven, zodat ik kan nakijken? Alvast bedankt.

nonno
4 February 2009, 10:08
O.K. jongens, het werkt!!! Ik heb mijn firewall aangepast, en hop het gaat...
Allen van harte bedankt