Volledige versie bekijken : windows 2000 en geen volledig scherm



alpha
6 February 2009, 18:45
Ik heb een oude laptop Amigo 2300 met Pentium 3 700Mhz processor.
Eerst heb ik Windows 98 geïnstalleerd als OS maar de lay-out van het scherm was niet mooi,wel volledig schermvullend maar veel te grof en kon die ook niet wijzigen.Dan maar Windows 2000 geïnstalleerd maar nu heb ik wel een zeer mooi beeld maar niet meer schermvullend,rondom een zwarte band van een paar centimeter.Bestaat er een mogelijkheid om dit aan te passen en een volledig schermvullend beeld te krijgen.
beste groeten

g_man
6 February 2009, 21:45
Moet je geen driver installeren voor het display?

dannyma
6 February 2009, 23:20
Rechts klikken op leeg gedeelte van het scherm en naar eigenschappen gaan .

gabriel
7 February 2009, 12:17
mogelijks eenvoudig opte lossen : 1 ) zorg dat je op volledig scherm staat ( vierkantje rechts bovenaan ) 2) ga met uw cursor op de rand van het beeld staan , nu veranderd die in een pijltje , trek de lijn waar je die wil , zo voor alle zijden 3) druk op ctrl links + enter ( naast letterbord ) 4 ) sluit het tabblad en start het opnieuw op ( rood kruisje ) 5) werkt met alle versies van windows

alpha
7 February 2009, 17:37
Moet je geen driver installeren voor het display?
Misschien wel ,maar welke en waar te vinden.
beste groeten

alpha
7 February 2009, 17:41
Rechts klikken op leeg gedeelte van het scherm en naar eigenschappen gaan .
Had ik reeds geprobeerd maar vind dan niets waar ik de schermgrootte kan aanpassen,wel het aantal pixels maar anders niks in verband met schermgrootte.
Beste groeten

dannyma
7 February 2009, 17:46
Had ik reeds geprobeerd maar vind dan niets waar ik de schermgrootte kan aanpassen,wel het aantal pixels maar anders niks in verband met schermgrootte.
Beste groeten Pixels links klikken en proberen tot je het juiste beeld hebt naar je wens .

alpha
7 February 2009, 17:47
mogelijks eenvoudig opte lossen : 1 ) zorg dat je op volledig scherm staat ( vierkantje rechts bovenaan ) 2) ga met uw cursor op de rand van het beeld staan , nu veranderd die in een pijltje , trek de lijn waar je die wil , zo voor alle zijden 3) druk op ctrl links + enter ( naast letterbord ) 4 ) sluit het tabblad en start het opnieuw op ( rood kruisje ) 5) werkt met alle versies van windows

sorry maar ook het bureaublad is te klein,kan dus enkel vergrootten tot grootte bureaublad en niet tot volledige schermgrootte.

beste groeten

alpha
8 February 2009, 11:55
Dank aan allen voor het meedenken.
Krijg enkel volledig beeld bij verminderen van aantal pixels van 800*600 naar 640*480 tussenstand niet mogelijk.
beste groeten

sykke
8 February 2009, 13:03
als dat nog een crt monitor is kun je uw beeld aanpassen in het menu van de monitor door de verticale en de horizontale grootte bij te stellen met de + en - toetsen