Volledige versie bekijken : portaalsite



sammetjuuh
7 February 2009, 14:54
weet iemand iets voor een portaalsite te maken in php liefst
deze vallen uit de boot:
-joomla( one.com ondersteund dit niet)
- geen drupal slechte ervaringen mee
- geen phpfusion

ik heb een forum dat nu gekoppeld is aan me joomla een phpBB dus ik zou graag me forum kunnen koppelen in het volgende source project

mvg

Bakel
7 February 2009, 15:34
One ondersteund wel joomla hoor. Voor deze cms heeft je hosting nodig een mysql database nodig en hosting die php ondersteund en dat heeft one. Van waar denk je eigenlijk dat one geen joomla zou ondersteunen?

Wil je een portaalsite makkelijk klaar zetten is joomla tevens de perfecte oplossing voor jou hoor. Tevens kan je met rokbridge je joomla front koppelen aan je phpbb forum hoor.

sammetjuuh
7 February 2009, 15:45
One ondersteund wel joomla hoor. Voor deze cms heeft je hosting nodig een mysql database nodig en hosting die php ondersteund en dat heeft one. Van waar denk je eigenlijk dat one geen joomla zou ondersteunen?

Wil je een portaalsite makkelijk klaar zetten is joomla tevens de perfecte oplossing voor jou hoor. Tevens kan je met rokbridge je joomla front koppelen aan je phpbb forum hoor.
neen, modules oploaden via one gaat niet ivm beveiliging:wall:

Bakel
7 February 2009, 16:52
Gaat nu wel. Ik heb Sam zijn config.php file even correct aangepast want er waren enkele gegevens die niet juist stonden waardoor hij geen modules meer kon uploaden maar bij deze gaat het weer.

Dus hier mag een slotje op.

sammetjuuh
8 February 2009, 13:52
mensen die eventueel willen helpen aan me portaalsite

evaring joomla vereist aub

zend privebericht

Butterflyice
8 February 2009, 15:20
Ik wil je wel helpen maar dan wel op het forum en niet prive zo hebben de andere leden er niets aan.

sammetjuuh
11 February 2009, 20:31
Ik wil je wel helpen maar dan wel op het forum en niet prive zo hebben de andere leden er niets aan.
voeg me es toe op msn

Geen e-mailadres op forum plaatsen

bedankt

ik zoek nog :


downloadcenter beheerder
nieuwsschrijver
beginnende php kenner
een joomla kenner

:)