Volledige versie bekijken : Windows XP Clean Install



Den_boone
10 February 2009, 13:04
Hallo allemaal,
Ik had graag een format C gedaan met een clean install van XP maar ik heb bij de pc geen cd bijgekregen van XP enkel een key (sticker). Nu is het zo dat de pc een packard bell is en die hebben een recovery progje waarmee je alles opnieuw kan installeren (fabrieksinstellingen zeg maar)maar dat heeft een andere leek er blijkbaar afgezwiert net als alle andere packard bell programmas...

Weet iemand hoe ik een xp versie kan bemachtigen van op het net ?

Als ik m'n key invoer doe ik niets illegaal, tenslotte heb ik het ooit eens gekocht toch ?

Bedankt hopelijk weten jullie hier raad mee !

g_man
10 February 2009, 13:36
Je moet via de support van PAckard Bell, die recovery CD's aanvragen. Ik heb dat ook al moeten doen voor de PC van m'n zus. Dus even bellen en zeggen dat je de cd's nodig hebt.

Den_boone
10 February 2009, 13:44
En wat kost dat grapje ?
Want heb al geprobeert op de site van hen en bij support de sn van de pc ingegeven en dan krijg ik een paar downloads om een cd te maken, nu het probleem is echter dat die pc zo naar de kl*** is dat ik na een paar klikken telkens vast loop met die wizard...
Hopelijk kunnen jullie er ng aan uit want het is echt een serieus probleem :p

Kokki
10 February 2009, 20:18
Waarom probeer je het dan niet met een andere pc?

Den_boone
11 February 2009, 13:56
@ kokki Nee dit gaat niet werken ,omdat er op het moederbord een tattoo (verborgen bestand) dat overeen komt met de voorgeinstalleerde versie van windows en alle andere programma's (volgens packard bell support)

Kan iemand me miss pm'e waar ik vista home premium kan downloaden ? Heb er ooit voor betaald dus heb legale key maar de cd niet meer !

gabriel
12 February 2009, 19:09
wel ik begrijp het niet ofwel heb vista of xp , of beter dualboot ???? maar waar wil heengaan ??? je kan perfekt een her-installatie doen zonder cd ondersteuning , maar als er al gepreutst is aan het bestand t'ja dan heb je prijs , als je echt de cd-key voor uw huidige versie moet , geen prob , laat maar horen enne voor de ... je weet wel... het is legaal