Volledige versie bekijken : mega crash



goodpitcher
13 February 2009, 17:47
hey
ik heb gisteren een mega crash gehad hij deed niets meer en zelf via opstarten in veilige modus was het nada. ik heb een laptop met windows xp mediacenter erop van hp.
ik heb de recovery opgestart en windows staat er terug op, alles werkt terug perfect behalve met de update van service pack 3 krijg ik de foutmelding dat hij het besturings-id niet vind en de update stopt
hoe kan ik dat oplossen
goodpitcher

gabriel
14 February 2009, 10:42
http://www.zdnet.be/news.cfm?id=84940&mxp=177

kan dit helpen ???

dannyma
14 February 2009, 14:44
Als de recorvery een cd of dvd is moet je van je systeem met progje nlite en copie maken en sp3 apart downloaden dus niet downloaden van update maar apart op het net zoeken via google en deze ergens op uw hd in een map steken dat je het snel kan terug vinden .
Intregeren in het progje nlite en cd of op dvd branden en niet vergeten ook bootable versie te maken .
Daarna cd of dvd installeren terug op je laptop en zal je format moeten doen om zuivere instalatie te krijgen .

goodpitcher
18 February 2009, 19:12
de recovery heeft niet geholpen en ook uw tips niet gabriel,het enige dat wel werkt was format c ,een volledige nieuwe cleane start was de oplossing ik ben wel blij dat ik altijd naar de goede raad luisterde die ze hier altijd geven en alles was dus op back-up gezet
toch bedankt
goodpitcher