Volledige versie bekijken : werken in word ,excel etc wanneer tv 2 de monitor is



kripac
15 February 2009, 14:41
Hallo ,


Wie kan mij helpen.

Via een vga kabel heb ik mijn laptop ( tosiba 100 ) verbonden met mijn sony lcd tv .

Eerst kreeg ik enkel mijn bureaublad achtergrond foto te zien ( in perfecte kwaliteit) Via dit forum heb ik geleerd dat ik mijn icoontjes naar links of rechts moet verslepen om deze ook op de tv monitor te zien.

Op deze manier kan de meeste toepassingen van mijn pc ook het tv schem zien. ( internet - games etc)

Het lukt mij echter niet om op deze manier te werken in bv word , excel ; power point etc. Deze bestanden kan ik niet op de pc monitor krijgen.


Hoe kan ik dit oplossen . Ik wil graag in mijn excel bestanden kunnen werken via mijn tv monitor.


Alvast bedankt .

arthurke
15 February 2009, 14:47
Hoe is je opstelling ? Is je tv een uitbreidingsscherm van je laptop ?

Of is er op de beide hetzelfde beeld ?

kripac
15 February 2009, 15:32
Mijn tv is een 2 de monitor . via beeldschem opties : 2 de monitor toevoegen. met de laagst mogelijkste pixel instelling.

- wat ik op de tv zien : zie ik niet altijd op mijn pc. wat op de pc staat, staat ook niet altijd op het tv scherm, in dat geval zie ik altijd mijn bureaublad achtergrond foto. Wanneer ik mijn icoontjes begin te slepen verschijnen deze op de tv ; wat ik op de tv dan zie, is niet hetzelde als op op de pc.


Vast bedankt .