Volledige versie bekijken : Na inloggen wordt ik direct weer afgemeld!



MikeNL
18 February 2009, 09:56
Hallo Allemaal,

Dit is mijn eerste bericht en ook een van de eerste keren dat ik hier kom. Ik heb niet mega veel verstand van pc's, maar weet wel van een aantal zaken af...;-) Nu heb ik een probleem wat op deze site al een aantal keer aan bod is gekomen, maar ik heb nog steeds niet de juiste oplossing ervoor gevonden. Zelfs niet met alle replys op deze topics.

Het probleem:
Na inloggen van mijn besturingssysteem Windows XP Home edition krijg ik mededeling dat mijn instellingen worden geladen, en nog geen seconde later krijg ik de mededeling dat mijn systeem wordt afgemeld. Vervolgens beland ik weer in het aanmeldscherm van Windows.

Nu heb ik al verschillende opties geprobeerd:
* Aanmelden via veilige modus, werkt niet
* Aanmelden via veilige modus met netwerkmogelijkheden, werkt niet
* Alle F8 mogelijkheden, werken niet
* Herstel via XP cd waarna je in DOS komt en de .exe file moet kopiëren... uuh de: copy userinit.exe wsaupdater.exe, deze werkt ook niet!

Ik heb vervolgens maar de hoop op gegeven en heb een nieuwe versie van XP geinstalleerd waardoor ik nu op mijn pc 2 besturingssystemen heb draaien... de nieuwe werkt prima... maar de oude kom ik nog steeds niet in. Ik kan de pc niet formateren omdat ik op mijn "oude" windows een aantal bestanden heb staan welke ik absoluut moet beschermen en die ik eventueel op een cd zou moeten kunnen zetten, deze bestanden mag ik namelijk niet kwijt raken!

Kan iemand mij helpen weer te kunnen inloggen in mijn normale windows en ervoor zorgen dat ik niet meer wordt afgemeld na het inloggen...!!

Alvast bedankt,

Groet,
Michael

Trijntje
18 February 2009, 14:30
Hpi Michael

Kijk HIER EENS (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/919409////aanmelden,afmelden,xp) lijkt me de oplossing.

MikeNL
18 February 2009, 14:46
Hoi Trijntje,

Dankjewel, ik ga het vanavond proberen. Nu moet ik zeggen dat ik gisteren ook al een link kreeg om een register key te veranderen, dat heb ik gedaan maar zonder succes... ik ben dus op voorhand een beetje bang dat dit ook niet gaat lukken...

Misschien andere vraag. Ik heb op mijn bestaande windows een word bestand staan op mijn bureaublad. Dit bestand wil ik vanuit dos kunnen kopiëren naar mijn nieuwe windows... zou dat kunnen en zo ja hoe?? ;-)

Michael

MikeNL
18 February 2009, 17:15
Laat ik het anders zeggen ;-)

Ik heb op mijn D: schijf een mapje met Michael, ik weet dat ik daarin mijn documenten kan vinden die op mijn "oude" windows staan... want via dat mapje kan ik namelijk naar het bureaublad... volgens mij kom je er: D:/Documents and Settings en daarin staat dan All Users en ook een mapje met Michael... maar als ik daar op klik vanuit mijn nieuwe windows is de toegang geweigerd... iemand een idee hoe ik dit zou kunnen omzeilen en hoe ik de bestanden vanuit die folder weer kan gebruiken? ;-)

Trijntje
18 February 2009, 18:23
Kijk eens of DEZE (http://support.microsoft.com/kb/823306/nl)uitleg je verder helpt

MikeNL
20 February 2009, 10:47
Dankjewel Trijntje!

Je hebt me absoluut geholpen, heb mijn bestanden weten te vinden en op cd gezet, kan er vanuit een andere pc goed mee werken dus ben weer veilig ;-)

Dankje!!!!