Volledige versie bekijken : probleem met ultimate



fosgate
21 February 2009, 13:36
Hoi,

Ik zit met een vervelend probleem:

Ik heb me net een nieuwe pc in elkaar gestoken namelijk het volgende

Intel Qcore 9400
asus mobo
4gig geheugen ocz 1066
xfx gforce 9800gtx+
750gig hd

Nu heb ik voor de eerste keer Vista, maar telkens om de hoe ongeveer twee minuten krijg ik een soort van "vertraging" net of hij gebruikt 100% processor maar dat is niet het geval,

bijvoorbeeld als ik wow aan het spelen ben en ik zit op ventrilo , krijg ik om de twee minuten (ongeveer) een megavertraging wow schokt , ventrilo haperd(dit is geen lag want als je op vt lag hebt krijg je een ander effect)

Ook ben ik gewoon op mn bureaublad mn muiscursor die "hapert" dan ook af en toe.

Ik word er echt zot van heb alles al geprobeert,

CC cleaner
Scans , noem maar op

Iemand een Idee?


alvast THX

btw nog klein vraagje: is het nog de moeite vista te kopen voor mn vriendin omdat die "windows 7" onderweg is? die zit nu nog op xp .

dannyma
9 April 2009, 02:11
krijgt de pc en processor genoeg koeling ?

g_man
9 April 2009, 15:17
Kijk eens met welk proces hij bezig is als hij 'vertraagt'.

fosgate
9 April 2009, 16:08
Wel ik heb voor dit probleem een oplossing gevonden,


blijkbaar heeft vista een soort van IP controle, dat duurt 1/100van een seconde maar in game merk je een lagstoot.

Daarom heb ik het porgrammatje "WLANoptimiser" dat houd je draadloos netwerk continieu op hoog niveau!


http://www.martin-majowski.de/wlanoptimizer/


echt een handig ding en heeft alles opgelost!!


mvg yannick

yanish1005
10 April 2009, 14:04
het is zeker nog de moeite om vista te kopen want vista is geperfectioneerd nu. In het begin van Vista was vista zo slecht dus ik denk dat het ook zoiets zal zijn met windows 7.