Volledige versie bekijken : nummer blokeren op nokia 5200



SecuGuard
21 February 2009, 23:11
Iemand die weet hoe ik een nummer kan blokeren op mijn gsm zodat die me niet meer kan bellen?
Ik krijg de laatste weken regelmatig telefoon van hetzelfde buitenlandse nummer maar als ik dan opneem dan hoor ik niemand en hangen ze op aan de andere kant.
Dit gebeurd overdag maar ook snachts, en is wel vrij vervelend als je lekker ligt te slapen.
Mijn gsm snachts uitschakelen is geen optie doordat ik steeds bereikbaar moet zijn voor mijn werkgever voor noodgevallen.

Als ik naar proximus bel om te vragen wat eraan te kunnen doen dan zeggen ze dat zij er zelf niets aan kunne doen (wat volgens mij dikke BS is maar dat ter zijde)

Iemand een idee?

Trijntje
22 February 2009, 23:19
Programmeer het bewuste telefoonnummer in je telefoonboek met als belmelodie "stil".
Persoon in kwestie kan nog wel bellen maar jij hebt er geen last van.:evil:

Niels
24 February 2009, 10:34
Of je belt even je provider op en geeft het nummer door ;) Hup weg ermee ^^

Sinkfun
24 February 2009, 10:47
Of je belt even je provider op en geeft het nummer door ;) Hup weg ermee ^^



Als ik naar proximus bel om te vragen wat eraan te kunnen doen dan zeggen ze dat zij er zelf niets aan kunne doen (wat volgens mij dikke BS is maar dat ter zijde)


Zelf heb Ik geen idee hoe er aan te beginnen, Maar dat van die still ringtone is wel een goed idee, als het niet lukt om het nummer te blocken.

zakaria
24 February 2009, 17:24
Maak een nieuw profiel aan voor je gsm en bij welke nummers er u mogen bellen alleen contactpersonen uit de telefoonlijst
Ik weet niet of dat het ook lukt voor nokia maar voor sony ericsson wel

wimvdspeeten
27 February 2009, 19:13
join the club.
mijn vrouwtje heeft al meer dan 3 jaar zo een "aanbidder". Met de regelmaat van de klok krijgt zij telefoon van dezelfde man (is bejaard en beetje dement). Zijn nummer verschilt maar één cijfer met dan van mijn vrouwtje en hij had op de koop toe aan al zijn contacten het verkeerde nummer doorgegeven. In het begin kregen we hopen telefoontjes met innige deelming want zijn echtgenote was overleden. op de koop toe had hij op een bepaald moment zijn eigen nummer op een of andere manier doorgeschakeld naar het nummer van mijn vrouw. dat hebben ze bij proximus gelukkig direct kunnen afzetten, maar zijn nummer volledig blokkeren is spijtig genoeg niet mogelijk (wettelijke bepalingen).