Volledige versie bekijken : Vragen over EasyCleaner



Y-Ssin
26 February 2009, 23:50
Ik wil mn pc opschonen met easycleaner, maar heb gehoord, dat sommige dingen zoals je dubbele bestanden verwijderen zeer gevaarlijk kan zijn voor je pc, geldt dit oo, voor het register op te schonen?
Kortom wat mag wel gedaan worden en wat is er gevaarlijk in easycleaner?

Clioke16V
27 February 2009, 03:15
gebruik ccleaner > al jaren tevreden over en daar kan ik van zeggen dat het veilig is.

volledig gratis trouwens.

Peter.B
27 February 2009, 06:55
wat je zonder problemen mag uitvoeren met easycleaner:register-overbodig(daar kan je wel de melding krijgen dat er sommige bestanden niet kunnen worden verwijderd)
en gebruikte bestanden.

"bestanden verwijderen","verwijder cookies" en "geschiedenis wissen" zal je ook wel mogen laten uitvoeren,maar ik laat dit doen door ccleaner.

Y-Ssin
27 February 2009, 20:30
Ccleaner gebruik ik ook al lang, ben er ook zeer tevreden over, maar ik denk wel dat easycleaner meer doet dan ccleaner

compuchrisje
27 February 2009, 20:36
Sommige bestanden lijken dubbel te bestaan ja, maar als je er ééntje van verwijdert, raakt je systeem in de knoop. Zeker in de map Windows en de 2 system-directories laat je best alles staan. Dubbeltjes verwijderen binnen documenten is geen probleem, als je er zeker van bent dat ze wel écht dubbel zijn.

Y-Ssin
28 February 2009, 01:47
Idd dit heb ik nooit aangeraakt, had het een keer bijna gdn, maar kvoelde al dat er iets niet klopte, heb dan raad gevraagd aan iemand die het al langer gebruikte, en het is idd gevaarlijk...