Volledige versie bekijken : Brood ...



Phil O'Sophe
27 February 2009, 21:43
Is de prijs van het brood nu wéér gestegen ? :D :wall:


http://img165.imageshack.us/img165/1038/funhandbrood.jpg

J.W.
28 February 2009, 00:15
Kan iemand mij eens uitleggen waarom het ongeveer 2 minuten duurt vooraleer de afbeelding volledig geopend is!!!!!!!
Dat is zo met alle afbeeldingen die de Phil hier plaatst.

christy
28 February 2009, 00:46
ik heb er toch geen problemen mee
of was het als grap bedoeld

J.W.
28 February 2009, 00:58
ik heb er toch geen problemen mee
of was het als grap bedoeld

Neen, geen grap.
Het duurt werkelijk ongeveer 2 minuten vooraleer die afbeelding volledig geopend is.
Die afbeelding met die appel, die afbeelding met die dobbelstenen, allemaal duren ze zo lang.
Eenmaal dat ze geopend zijn is er geen probleem meer. Dan afsluiten en terug openen gebeurt dadelijk. Het is altijd als ik ze voor de eerste keer moet openen.

christy
28 February 2009, 01:10
heb dat ook een tijdje geleden gehad bij die fotofun of zoek de foto,
hoe het komt dat het nu niet meer zo is weet ik zelf niet maar
misschien omdat ik de laatste dagen nogal wat gescand
gedefragd en opgekuist heb'k zou het niet kunnen zeggen.

Y-Ssin
28 February 2009, 01:15
Is het alleen op minatica dat het zolang duurt? Want ik heb hier geen problemen mee...

christy
28 February 2009, 01:16
ja enkel bij minatica had ik het probleem

Y-Ssin
28 February 2009, 01:36
Nu je het zegt, ik kan ook de foto van boven naar beneden zien verschijnen, veel korter, 2seconden, maar dit mag toch niet, ze moeten normaal gwn verschijnen. Het ligt dus mss aan de site.

christy
28 February 2009, 01:54
Nu je het zegt, ik kan ook de foto van boven naar beneden zien verschijnen, veel korter, 2seconden, maar dit mag toch niet, ze moeten normaal gwn verschijnen. Het ligt dus mss aan de site.

nee ik denk het niet want heb er nu geen last meer van

Y-Ssin
28 February 2009, 02:03
haha, paniek vr nix :D:D:D
Geef me dan tenminste bedankjes vr de post, mijn teken van een goede intensie, jouw teken van wederzijds respect:D;)!!!!!

J.W.
28 February 2009, 02:09
Het duurt ongeveer een 20 seconden en dan pas begint de afbeelding te openen. Eerst ongeveer, van vanboven af, 2 cm, dan stop het een tijd, er komt weer een cm bij, stoppen, terug een beetje, stoppen enz tot de afbeelding volledig zichtbaar is. Duurt samen ongeveer 2 minuten.

Ik gebruik Opera als browser.

christy
28 February 2009, 02:22
Het duurt ongeveer een 20 seconden en dan pas begint de afbeelding te openen. Eerst ongeveer, van vanboven af, 2 cm, dan stop het een tijd, er komt weer een cm bij, stoppen, terug een beetje, stoppen enz tot de afbeelding volledig zichtbaar is. Duurt samen ongeveer 2 minuten.

Ik gebruik Opera als browser.

ik ben geen expert in die zaken maar ik gebruik ook meestal Opera als browser
vooral als ik op minatica wil,ik vind persoonlijk dat je er ook makkelijker kan overschakelen via de snelkiezer

peenif
28 February 2009, 10:41
Phil'O gebruikt ImageShack en deze heeft nogal eens zijn kuren, daarom openen die foto's soms traag - met Photobucket gaat het veel vlotter.

christy
28 February 2009, 12:18
ik weet niet hoor ik gebruik ook ImageShack

peenif
28 February 2009, 13:46
christy, ik heb dan ook geschreven soms traag

Baloeke
28 February 2009, 14:11
Mooie afbeelding ;)

ultddave
28 February 2009, 15:22
Als een afbeelding éénmaal geladen is, duurt het de volgende keer minder lang. Hij wordt opgeslagen in je internet bestanden. Dus als je die zou verwijderen, duurt het weer langer ;).

Grappige foto btw ;D
- Dave -

Phil O'Sophe
28 February 2009, 21:48
Een "bedankje" aan ieder die over dit "probleem" bericht heeft.
En idd. SOMS gebeurt dat bij mij ook ! :D