Volledige versie bekijken : scherm laptop



Klemmeke
1 March 2009, 12:29
Ik bezit een HP laptop met een 15" scherm, nu is het scherm een pak van zijn pixels dood.
Heeft er iemand ervaring met het verwisselen van een scherm voor een laptop?

carl
1 March 2009, 22:00
Nee, maar in de meeste gevallen is het zo dat het bijna duurder is dan gewoon een nieuwe laptop te kopen. Dus tenzij het echt een nieuwe laptop is (dan zou dat onder garantie moeten zijn) of een hele dure zou ik je aanraden om gewoon een nieeuw toestel te kopen of ermee te leren leven.

Het kan nooit kwaad om eens navraag te doen bij HP uiteraard.

Y-Ssin
1 March 2009, 22:18
Welk model heb je? IS hy nog nieuw, of stonden zo er gwn plots, want ik heb een tyd gelede ook een topic hier op minatica gelezen over iemand met een hp laptop met dode pixels, en ik heb ook een hp!!! BTW denk niet dat daar iets aan te doen valt buiten het op te sturen voor herstelling....

compuchrisje
1 March 2009, 23:51
Het hoeft niet bepaald duurder te zijn dan een nieuwe laptop, dus overweeg of de laptop al of niet te jong is om te elimineren en of hij niet te oud is om er eventueel een monitor op aan te koppelen. Je gebruikt de laptop gewoon verder als toetsenbord, maar dan wel op het tweede scherm.

Y-Ssin
1 March 2009, 23:53
Het hoeft niet bepaald duurder te zijn dan een nieuwe laptop, dus overweeg of de laptop al of niet te jong is om te elimineren en of hij niet te oud is om er eventueel een monitor op aan te koppelen. Je gebruikt de laptop gewoon verder als toetsenbord, maar dan wel op het tweede scherm.
Wel een gek zicht....

compuchrisje
2 March 2009, 00:13
't Is crisis hé maatje, zuinig wezen dus!

Y-Ssin
2 March 2009, 10:09
>_< ok dan, als jij het zegt...

Fakke_Berto
2 March 2009, 21:28
Ik bezit een HP laptop met een 15" scherm, nu is het scherm een pak van zijn pixels dood.
Heeft er iemand ervaring met het verwisselen van een scherm voor een laptop?
Toch niet toevallig op éénzelfde lijn?

Klemmeke
7 March 2009, 20:43
Probleem van de baan,
heb van werkgever een laptop gekregen,
SONY VAIO type: VGN-NS21Z
goed laptopje, met een processor van:

Intel (R) Core (TM) 2 duo CPU P8600 @ 2.40GHZ
met 4.00GB Ram

alvast bedankt aan iedereen die meeluisterde naar mijn vraag.

Dit item mag een slotje op,

Bedankt,

Klemmeke