Volledige versie bekijken : kan office 2007 niet intalleren :(



butskristof
1 March 2009, 21:13
Hallo,

als ik ms office 2007(enterprise) probeer te installeren komt er telkens een foutmelding.

'Microsoft Office 2007 Enterprise encountered an error during setup.'

Ik draai ook nog office 2003 en deze zou ik graag behouden. Bij de installatie selecteer ik dat ik hem wil behouden en ik laat outlook niet mee installeren. Ik heb de beta hiervan nooit geinstalleerd gehad.

Dank bij voorbaat.

K.B.

Y-Ssin
1 March 2009, 21:45
Waarom wil je 2003 behouden? Heb je het ooit eens geprobeerd zonder te behouden, of mss moet je hem eerst helemaal uninstallen?

compuchrisje
1 March 2009, 23:56
Het ligt niet aan de aanwezigheid van Office 2003 hoor, maar mogelijk een leesfout die ofwel door de CD-drive zelf (of DVD?) ofwel door vette vingers op het schijfje. Probeer eerst maar de 'eenvoudige' zaken na te gaan.

butskristof
2 March 2009, 20:08
dankjewel voor de raad allemaal,
ik heb het schijfje eens gereinigd en sindsdien geraak ik voorbij de error. Maar wanneer office dan probeerde te installeren crashte het setup ineens en kwam er zo'n venster met send en don't send. Weet iemand hier soms de oplossing voor?

Mvg.

compuchrisje
2 March 2009, 20:48
Wat nog kan zijn: dat er restbestanden op je pc staan van een vorige poging. Kijk es bij onze downloads, bv CCleaner en Revo-uninstaller hebben functies om foute sleutels in het register te verwijderen. Na de verwijdering wel telkens de pc herstarten voordat je opnieuw probeert.
Er kan ook een kras op de DVD zitten, dan heb je een groter probleem. Mss Unstoppable Copier? (geen ervaring mee, maar als anderen iets weten erover, go ahead)

butskristof
4 March 2009, 15:29
Hallo,

allemaal al HEEL erg bedankt voor de goede tips, maar het lijkt hier niet op te houden met de problemen:frown:.
Het setup crasht nu niet meer maar nu krijg ik de melding:

http://f.imagehost.org/t/0988/naamloos.jpg (http://f.imagehost.org/download/0988/naamloos)

Dit het bestand achter office.en-us wisselt wel elke keer maar komt na enkele keren terug.

mvg.

lucia
4 March 2009, 22:58
Kopieƫr de bestanden eens op de pc in een map en vandaar de instalatie proberen!

Succes Lucia

compuchrisje
4 March 2009, 23:15
Er is duidelijk wat mis met die DVD. Gekke vraag: is het een engelstalige? Dit zal wel niks met de foutmeldingen te maken hebben, vroeg het me gewoon af. Als je die DVD pas hebt gekocht, zou ik er toch es terug mee naar het verkooppunt trekken.

butskristof
5 March 2009, 17:53
Er is duidelijk wat mis met die DVD. Gekke vraag: is het een engelstalige? Dit zal wel niks met de foutmeldingen te maken hebben, vroeg het me gewoon af. Als je die DVD pas hebt gekocht, zou ik er toch es terug mee naar het verkooppunt trekken.

Ja het is een engelstalige. Ik heb hem aangekocht via een bekende op het werk. Maar zal de DVD is mee terug geven. Dank je voor de hulp.

butskristof
10 March 2009, 19:48
Hallo,

hier ben ik weer, dit keer met goed nieuws!
Ik heb de DVD terug meegegeven en vandaag kreeg ik een nieuwe DVD met ditmaal de nederlandse versie. Hiermee lukte alles perfect.
Dankjewel voor je hulp.
Hier mag een slotje op.

Grtz,