Volledige versie bekijken : Mozilla thunderbird



worf
7 March 2009, 17:59
Dag iedereeeeeeen !!!!

Ik heb mozilla thunderbird geinstalleerd en heb het prog ingesteld als standaard emailclient maar mijn mails blijven binnen komen in outlook
Ik krijg wel niks van foutmeldingen en als ik bij accounts kijk staan mijn adressen er in

Wat heb ik over het hoofd gezien??

berger
7 March 2009, 19:18
Misschien start uw outlook (of is het outlook express) automatisch op en staat er ingesteld dat hij dan onmiddellijk de mails moet gaan ophalen. Dan doet hij dat hé. Bij mij staan outlook en outlook Express ook op de PC, maar ik haal de mails wel binnen met Thunderbird, op het moment dat ik dat wil. Er staat dus geen enkel mailprogramma in de opstart.

worf
7 March 2009, 19:39
neen map opstarten is leeg ik gebruik de snelkoppeling en voor de duidelijkheid thunderbird heeft tijdens install alle instellingen en mails van outlook express overgenomen maar daar is het ook mee gestopt. de mails die daarna binnengekomen zijn kan ik enkel met outlook binnenhalen en komen ook niet in thunderbird

berger
7 March 2009, 20:48
Een lege opstartmap, dat is raar. Zeker?
Dus outlook (of outlook express) niet meer laten starten, ook niet manueel. Dan blijven uw mails zeker staan op de server.
Thunderbird starten en mails ophalen.
Gaat het niet? Dan denk ik dat je eens moet kijken naar uw firewall aangezien thunderbird nieuw is en misschien nog niet gekend door uw firewall.
En voor alle zekerheid ook uw instellingen van de servers eens nakijken.
Is er een foutbericht?

worf
8 March 2009, 19:37
Neen er is geen foutbericht, maar ik denk dat het probleem opgelost is. ik ga nog enkele dagen afwachten en zien wat er gebeurt want het is niet zo druk met mijn mail verkeer. Dus afwachten en zien wat er deze week allemaal binnenkomt.

ik heb net een mailtje via deze site naar mezelf gestuurd en heb het ontvangen
dus probleem zal wel opgelost zijn zeker

worf
9 March 2009, 13:06
probleem is opgelost, hier mag slotje op.