Volledige versie bekijken : presentatie maken



ictpromo
9 March 2009, 15:53
Leden,

Ik dien een uitgebreide presentatie te maken met tal van diagrammen, statistieken, organigrams en dergelijke.

Met welke software kan ik deze best maken.

Dient afgedrukt te worden op A4 formaat.

Ik dacht aan powerpoint, echter wat denken jullie?

mvg

berger
9 March 2009, 16:04
Met power point gaat dat zeker lukken, maar dan moet je wel Microsoft Office al hebben of aankopen. Indien u een goed gratis programma wenst voor zulke toepassingen kiest u best voor OpenOffice.org (http://nl.openoffice.org/downloaden.html). Daarin zit een module Impress voor het maken van presentaties.

compuchrisje
9 March 2009, 20:08
Een lopende presentatie kan met gemak in Powerpoint, het kan ook afgedrukt worden op standaard A4 zonder problemen. Excel tabellen, Word-fragmenten, kunnen er allemaal in verwerkt worden. Hetzelfde kan ook met Publisher, maar hier wordt meer de nadruk gelegd op lay-out. Dus, zolang je MS Office hebt, of OpenOffice, heb je alle tools bij de hand.

ictpromo
12 March 2009, 10:40
Een lopende presentatie kan met gemak in Powerpoint, het kan ook afgedrukt worden op standaard A4 zonder problemen. Excel tabellen, Word-fragmenten, kunnen er allemaal in verwerkt worden. Hetzelfde kan ook met Publisher, maar hier wordt meer de nadruk gelegd op lay-out. Dus, zolang je MS Office hebt, of OpenOffice, heb je alle tools bij de hand.

Thx voor de complete uitleg

mvg