Volledige versie bekijken : Logitech G5 probleem !



Monkey
11 March 2009, 21:41
Hallo,

Ik heb een paar maanden geleden een logitech g5 gekocht omdat mijn razer copperhead kapot was gegaan.
Maar nu begint met deze muis exact hetzelfde te gebeuren, ze valt voor een paar seconden uit springt dan terug aan, dit gebeurt heel frequent ( en het lijkt meer te gebeuren tijdens het gamen) en is uitermate vervelend als ik aan het gamen ben ( ook als ik niet game eigenlijk)
Het kan zijn dat het kabeltje kapot is maar ik heb deze toch wel high-end muis maar een paar maanden en het is exact hetzelfde als wet er met mijn Copperhead gebeurde. Ik heb de nieuwste drivers geïnstalleerd maar dat helpt niet.
Mijn Pc vind je bij mijn systemen, dan moet ik het hier niet helemaal zeggen.
Enige ideeën om dit op te lossen?

Groeten,

Monkey :bow:

arthurke
11 March 2009, 23:32
Zit de verbinding goed ? Ik denk dat het via usb zal zijn, dus misschien ben je te heldhaftig bezig met je muis en komt het kabeltje en klein beetje los.

Monkey
12 March 2009, 00:03
Zit de verbinding goed ? Ik denk dat het via usb zal zijn, dus misschien ben je te heldhaftig bezig met je muis en komt het kabeltje en klein beetje los.
Ja, als het na een paar seconden nog niet werkt pruts ik wat aan de USB, soms lijkt dat te lukken en soms helemaal niet.

PeterN
12 March 2009, 14:30
Om zeker te zijn dat het geen connectie probleem is kan je eens een andere usb poort gebruiken.
Zijn er usb apparaten bijgekomen? Mss trek je gewoon te veel stroom uit alle usb poorten gezamelijk?

Monkey
12 March 2009, 17:04
Om zeker te zijn dat het geen connectie probleem is kan je eens een andere usb poort gebruiken.
Zijn er usb apparaten bijgekomen? Mss trek je gewoon te veel stroom uit alle usb poorten gezamelijk?
Ik heb al andere USB poort gebruikt maar dat helpt niet.
Ik gebruik maar 3 USB's, 1 voor de muis, 1 voor het keyboard en 1 voor de internet adapter. En die gebruik ik allemaal al vanaf het begin dus er zijn er geen bijgekomen.

Fakke_Berto
12 March 2009, 20:13
Ik denk eerder dat het aan je pc ligt. Probeer die muis maar eerst even op een andere pc.

g_man
12 March 2009, 20:19
Zou het niet aan je ondergrond kunnen liggen?
Ik kocht mij overlaatst een MX revolution, na een paar weken werkte die plots met horten en stoten, ik gooide hem bijna door het venster van woede...tot ik plots merkte da het op een ander deel van mijn bureau perfect ging. De ondergrond is na jaren te glad geworden en geeft dus problemen met de (die) muis.

Monkey
12 March 2009, 20:37
Ik zal al deze dingen proberen, ik zal morgen terug rapporteren :)
Bedankt voor de snelle hulp alvast. !

Ik heb de ondergrond al veranderd ( gewoon hout, papier, muismat, kaftpapier, fotopapier) en dat helpte niet, nu moet ik nog op een andere pc gebruiken maar dat zal pas morgen gaan !