Volledige versie bekijken : Outlook express



alfons
13 March 2009, 15:33
Werk met outloog express van windons xp,ik kan surfen en mails ontvangen maar om de haverklap geen verzenden,ben al naar extra geweest enzo verder, dat hielp mij terug op de been en nu,ff naar het nieuws gekeken het pc-ke laten op staan en terug het zelfde,wie weet raad.

berger
13 March 2009, 18:07
Zo zou het moeten lukken volgens de help-functie van outlook express :
Een e-mailbericht verzenden

Klik op de werkbalkknop Nieuw bericht.
Geef in het vak Aan of Cc de e-mailnamen van alle ontvangers op. Plaats een komma of puntkomma ( ; ) tussen elke naam.
Als u e-mailnamen wilt toevoegen uit het adresboek, klikt u in het venster Nieuw bericht op het pictogram met het boek naast Aan, Cc en Bcc en selecteert u vervolgens de gewenste namen.

Als u het vak Bcc wilt gebruiken, schakelt u in het menu Beeld de optie Alle koppen in.

Typ een titel voor het bericht in het vak Onderwerp.
Typ het bericht en klik op Verzenden op de werkbalk.


Gaat dat zo niet? Geeft outlook express dan een foutbericht? Blijft uw internetverbinding open staan terwijd je naar het nieuws kijkt? Is de internetverbinding goed beveiligd. Je kijkt naar extra : daar zijn natuurlijk vele dingen waar je iets kunt veranderen. Weet je nog wat je veranderd hebt?

alfons
13 March 2009, 18:11
Zo zou het moeten lukken volgens de help-functie van outlook express :
Een e-mailbericht verzenden

Klik op de werkbalkknop Nieuw bericht.
Geef in het vak Aan of Cc de e-mailnamen van alle ontvangers op. Plaats een komma of puntkomma ( ; ) tussen elke naam.
Als u e-mailnamen wilt toevoegen uit het adresboek, klikt u in het venster Nieuw bericht op het pictogram met het boek naast Aan, Cc en Bcc en selecteert u vervolgens de gewenste namen.

Als u het vak Bcc wilt gebruiken, schakelt u in het menu Beeld de optie Alle koppen in.

Typ een titel voor het bericht in het vak Onderwerp.
Typ het bericht en klik op Verzenden op de werkbalk.


Gaat dat zo niet? Geeft outlook express dan een foutbericht? Blijft uw internetverbinding open staan terwijd je naar het nieuws kijkt? Is de internetverbinding goed beveiligd. Je kijkt naar extra : daar zijn natuurlijk vele dingen waar je iets kunt veranderen. Weet je nog wat je veranderd hebt?Gaat niet heb mijn acaunt van telenet al terug in gesteld :wall:

berger
13 March 2009, 20:07
En gaat het dan weer opnieuw?
Zo ja, er van af blijven.
Zo neen, welk is het foutbericht?

Baloeke
13 March 2009, 22:16
Staat er nog bij je instellingen om een mail te verzenden (pop3) in.telenet.be
En bij uitgaande mail (smtp) uit.telenet.be

alfons
14 March 2009, 12:22
Staat er nog bij je instellingen om een mail te verzenden (pop3) in.telenet.be
En bij uitgaande mail (smtp) uit.telenet.beHeb ik al vijf keer gedaan maar helpt niet,

berger
14 March 2009, 12:58
En is er een foutbericht als je een bericht wel sturen?

alfons
14 March 2009, 13:18
En is er een foutbericht als je een bericht wel sturen?Maar kan het niet meer neer schrijven,iets zo van foute acount,maar heb in extra>acount allles verwijderd en toevoen e-mail alls terug ingevuld.Naam>mijn mail adres>naam a....enzo verder>in.telene.be>uit.telenet.be.Maar helpt niet.:wall:

alfons
14 March 2009, 13:31
Iedereen bedankt want om ongekende rede kan ik plots wel terug mails verzenden ??

alfons
14 March 2009, 17:27
Ik dacht alles ok,maar plots duikt dat weer op ???

berger
14 March 2009, 21:40
Die outlook express is precies een loterij bij u!
Toch eens het foutbericht noteren, dan kun je zeker geholpen worden.

compuchrisje
14 March 2009, 22:09
Enig idee heb ik niet, behalve dat het misschien aan de inhoud van je mails kan liggen? Mss zijn ze te groot (meer dan 10 mb)? Al eens online geprobeerd in te loggen bij telelenet mail om daar via je account iets te versturen?

alfons
15 March 2009, 14:20
Enig idee heb ik niet, behalve dat het misschien aan de inhoud van je mails kan liggen? Mss zijn ze te groot (meer dan 10 mb)? Al eens online geprobeerd in te loggen bij telelenet mail om daar via je account iets te versturen?Het is al opgelost,maar is moelijk het uit te leggen.