Volledige versie bekijken : ja ook filters :p



minQkel
14 March 2009, 12:58
Heb laatste tijden ook aandachtig mee zitten lezen met de problemen die anderen hadden met filters enzo, heb zelf ook een probleem maar kon met de antwoorden die jullie daar gegeven hebben ook niet veel doen :p

ik krijg steeds deze melding bij insteekfilters
http://img24.imageshack.us/img24/2784/cpsppx1.jpg

ik heb die dll's van die topic van compuchrisje als ik het me goed herinner ook allemaal al geïnstalleerd, behalve 1 msvcrt.dll in system32, ik heb geen rechten om de vorige te overschrijven. Ik heb van alles gedaan om rechten te krijgen, heb zelfs net user administrator /active:yes gedaan. ;) zelfs met die account had ik geen rechten en kon ik mijzelf geen rechten geven.
OS = Vista 32 bit

woepi
14 March 2009, 13:17
Denk dat je je filter nog moet omzetten met de plugin commander: http://www.thepluginsite.com/products/picopro/index.htm

Heb dit ook al moeten doen.

minQkel
14 March 2009, 15:26
Bedankt, zal dat proberen. Komt dat door vista ofzo? want op mn computer heb ik dit probleem niet.


EDIT:

Plugin Commander 1.60
for Windows 95/98/Me/NT/2000/XP

werkt het dan wel? probeer t wel gewoon ;)


was vergeten OS te melden :p

minQkel
14 March 2009, 15:43
Ah heeerlijk het werkt ! bedankt man :)

ultddave
14 March 2009, 15:45
zal wel werken op vista :P. Je kan UAC (User Account Control) uitschakelen op vista :)

start>configuratiescherm>gebruikersaccounts > gebruikersaccountbeheer in/uit schakkelen. :)

Ofwel kan je gewoon de .dll op het bureaublad plaatsen en dan copy-pasten in de map waar hij moet. Dan zegt vista alleen "wil u doorgaan" => toestaan :).

EDIT: Damn net telaat ^^

- Dave -

minQkel
14 March 2009, 16:49
zal wel werken op vista :P. Je kan UAC (User Account Control) uitschakelen op vista :)

start>configuratiescherm>gebruikersaccounts > gebruikersaccountbeheer in/uit schakkelen. :)

Ofwel kan je gewoon de .dll op het bureaublad plaatsen en dan copy-pasten in de map waar hij moet. Dan zegt vista alleen "wil u doorgaan" => toestaan :).

EDIT: Damn net telaat ^^

- Dave -

Nope dat had ik gedaan, liet die alsnog niet toe.