Volledige versie bekijken : Microsoft Office Small Business 2007



johan k
15 March 2009, 10:57
Goede morgen ,
Ik heb office 2007 small business gekocht in een computerwinkel .
Ik heb echter enkel een briefomslag met de productcode
Verder staat er : Om uw exemplaar van microsoft office small business 2007 met de evaluatieversie van office professional 2007 te activeren dient u de beveiligingssticker te verwijderen en de productcodekaart weer te geven .
Moet ik dan eerst die , EVALUATIEVERSIE VAN OFFICE PROFESSIONAL 2007 DOWNLOADEN EN INSTALLEREN
Waar kan ik die downloaden zo dat ik de goede heb , in het nederlands om daarna de productcode in te geven?
Sorry, mischien een domme vraag maar ja , het ding kostte ook 254.60 euro

Quazie
15 March 2009, 12:35
Kan deze pagina u helpen?
http://office.microsoft.com/nl-be/downloads/default.aspx

johan k
15 March 2009, 12:47
Ik heb daar die evaluatieversie office professional 2007 gedownload , het waren 2 downloads met een productcode voor de probeerversie van 60 dagen , Ik ga die straks eens installeren en dan mijn code ingeven kijken of het werkt.
Bedankt alvast , ik laat nog iets horen als het werkt of niet !?!?!?!

Baloeke
15 March 2009, 21:07
Ik denk dat hier een geurtje aanhangt. Als ik een officie pakket koop, waarom zou ik dan deze moeten gaan downloaden van het net, dat ik in een winkel, waar ik de software kan kopen mij enkel de licentie geven.
Wat als jij geen internetverbinding thuis hebt, of dat jij een basis abonnement hebt van je provider?

Kokki
15 March 2009, 21:22
Hier hoeft niet noodzakelijk een geurtje aan te hangen hoor Baloeke. Het is afhankelijk wat voor versie hij gekocht heeft. Ik heb een tijdje geleden ook zitten te kijken om een pro versie te kopen, en er zijn versies te koop die ze MLK versies noemen. Dit zijn versies waar dus geen CD bij zit. Je kan dan een "losse" Cd kopen voor zo'n 30 a 40€. Dan krijg je dus een cd zonder key. Ik heb me toen ook zitten afvragen of de trialversies voldoende zouden zijn, of dat je echt die CD ook moet kopen. Dus johan, ik ben wel benieuwd of het gaat lukken. Succes in elk geval en laat iets weten als het gelukt is he.


Microsoft Office Professional MLK 2007, NL


Omschrijving

Er wordt geen CD/DVD meegeleverd, enkel een licentie!

De CD/DVD kunt u verkrijgen door de Office Disk Kit aan te schaffen.
Deze is oa te vinden op www.salland.eu

Baloeke
15 March 2009, 21:43
Thx kokki voor de info. Wist zelfs niet dat Office zijn producten via deze weg aanbied. Weer wat wijzer geworden ;)

johan k
16 March 2009, 16:03
Ik heb gisteren dus die evaluatie versie van office professional 2007 gedownload en geinstalleerd , dat ging allemaal , toen ze de productcode vroegen gaf ik de mijne van op mijn kaartje dat ik heb gekocht in en kreeg als melding dat deze fout was , heb toen die van op de site van microsoft ingegeven en toen was de installatie geslaagd , mag nu de evaluatieversie gebruiken tot 31 mei , maaar als ik nu naar activeren en converteren ga , dat kan je altijd doen , dus ook voor 31 mei , en ik geef mijn gekochte productcode in , dan krijg ik weer de melding , foute code.
In de envelope waar mijn kaartje mat de productcode inzit staat duidelijk, Office Small Business 2007 met evaluatieversie van Office Professional 2007 , dus niet met evaluatieversie van Small Business.
Ik heb het legaal met factuur gekocht in computerwinkel.
Deze is vandaag echter dicht maar ik zal ze morgen zeker contacteren voor de juiste uitleg of voor te kijken wat het probleem is , als iemand die dit leest een oplossing weet is die zeker welkom.

johan k
16 March 2009, 16:24
Ik heb nog eens op de verpakking gekeken naar de product description en het gaat dan ook over een MLK gelijk vroeger vermeld is
Product description
Office SB 2007 win32 dutch 1
pk DSP ORT OEI v2 w/OfcPro2007 trial MLK

Kokki
16 March 2009, 18:32
Kan je op de office website geen small business trial downloaden?
Ik heb nu geen tijd om het te proberen, ze vragen teveel gegevens :)

johan k
16 March 2009, 18:38
ik ga het morgen in de winkel eens vragen anders ben ik ook weer uren bezig met downloaden en installeren
Bedankt alvast , ik laat nog wel wat horen