Volledige versie bekijken : welk merk laptop?



gizmoken
17 March 2009, 14:28
Ik wil mij een laptop aanschaffen, prijs rond 1100 euro.
Welk merk raden jullie mij aan? Ik heb van acer voor de service niet veel goed gehoord, maar zijn het in principe goede laptops of kijk ik beter naar een HP ofzo ?
Ik zou hem meest gebruiken voor videobewerkingen, filmpjes maken, liedejes downloaden, filmpjes downloaden, enz
Zou iik nog een kopen met vista of wachten tot windows 7 op de markt komt?
Alvast bedankt

andre verspeete
17 March 2009, 15:25
ik heb al 6 jaar ervaring met ACER en nog nooit problemen gehad.

carl
17 March 2009, 18:52
Meestal krijg je waar je voor betaalt, en laat dat nou net het voordeel zijn van acer, dat ze goedkoop zijn.
Met jouw budget kan je misschien eens overwegen om een apple macbook (wit/alu 13inch model) te kopen ? Voor hetgene dat je hem wil gebruiken is dat min of meer de geknipte laptop. Tenzij je het echt liever bij windows houd, dan zou ik je vooral asus aanraden, zelf heel goede ervaringen mee(geen enkel probleem mee gehad, uitstekende bouwkwaliteit).
Ik denk eigenlijk dat als je wacht op windows 7 dat je nog een tijdje zal mogen wachten (ik ken wel de release date niet) aangezien die nog niet eens uit is ...

mXX
17 March 2009, 19:04
Ik zou voor een HP gaan, ik heb deze zelf ook ben er meer dan tevreden over!

Peter.B
17 March 2009, 19:05
ivm upgrade windows 7:http://tweakers.net/nieuws/58421/gratis-upgrade-naar-windows-7-voor-vista-kopers-tot-31-januari-2010.html

voor de zoon hebben we een MSI aangeschaft,nog geen probleem gehad.

Nicopara
17 March 2009, 20:03
Ik heb Fujitsu-Siemens.

Heb er goede ervaringen mee.

Wayne
17 March 2009, 20:53
Waarom geen DELL pc
Hier staat er eentje van 4 jaar oud en draait nog steeds perfect.
Hp en Acer komer er hier niet meer in?
HP heeft gevoelige voeding (Reeds 4 de voor dezelfde laptop)
Acer kan soms zeer raar doen betreffende service na problemen. En deze service is niet klantvriendelijk(eigen ervaring)