Volledige versie bekijken : problemen met office outlook 2007



low3
18 March 2009, 13:46
sinds enkele dagen krijg ik met mijn outlook geen mails meer binnen van men telenet account hij vraagt altijd paswoord en log in ik geef die in en dat kadertje komt er elke keer terug op precies of iemand dit veranderd heeft........heb voor zekerheid op mijn telenet log in en paswoord in gegeven daar daar werkt het ......kan iemand mij helpen
dank bij voorbaat joeri

berger
18 March 2009, 15:06
Probeer eens in te loggen op de webmail van telenet :
http://webmail.telenet.be/

low3
18 March 2009, 17:18
hallo dit heb ik gedaan en ik geraak nog steeds nietbinnen altijd verkeerd wachtwoord,nu heb ik een nieuw wachtwoord aangevraagt, ik probeer daar met in te loggen en nog steeds fout melding......inloggen in mijn telenet gaat wel...grtz

berger
18 March 2009, 20:24
Er is blijkbaar toch iets mis met je wachtwoord.
Heb je dat nieuw wachtwoord al?
Ik weet niet hoe dat juist met die wachtwoorden zit bij Telenet : is dat één en hetzelfde wachtwoord voor alles. Of is er een verschillend wachtwoord mogelijk voor Mijn Telenet en e-mail? Iemand die klant is bij Telenet zal dat wel weten en antwoorden.

Baloeke
18 March 2009, 22:50
Als je inlogt op mijn telenet of op webmail.telenet moet je goed kijken naar je paswoord dit is hoofdletter gevoelig. Een a is niet het zelfde als A.
Het paswoord voor mijn telenet en webmail is hetzelfde.

Kijk ook eens na of bij je outlook je gebruikersnaam juist is. Dit begint met een letter a, t, of u dacht ik gevolgd door 6 cijfers.

Edit:
Als je je kan inloggen via mijn telenet, is daar de mogelijkheid om je paswoord te veranderen. Denk eraan hoofdletter gevoelig

compuchrisje
19 March 2009, 00:10
Mss een stomme vraag, maar is je numeriek toetsenbord wel actief? Kijk dus of Numlock oplicht. Zoniet, zijn dit andere tekentjes en kan dit de reden zijn dat het niet lukt.

low3
20 March 2009, 07:38
hey bedankt voor de reacties, ik heb een nieuw wachtwoord van telenet gehad .... op mijn telenet kan ik er mee inloggen , via webmail ook nu maar ik krijg het niet in orde via men outlook, en als ik op verzenden/ontvangen druk zie ik dat er 12 mails achter zijn....en die krijg ik niet binnen heb account verwijdert en terug erop gezet met het nieuwe wachtwoord maar hij blijft een kadertje geven waar ik gebruikersnaam en paswoord moet ingeven ,zo ook nu met men telemeter sinds mijn nieuw paswoord geeft die ook een fout aan ,ik doe wat er op men scherm komt maar steeds ik opstart geeft hij fout in paswoord aan
grtz joeri

Baloeke
20 March 2009, 21:36
In outlook moet je onderaan, bij je email account, aanvinken wachtwoord onthouden.

Voor je telemeter, ik dacht dat je die opnieuw moet instellen. Ook daar is denkelijk een paswoord nodig. Ik gebruik ISP monitor (http://www.minatica.be/downloads.php?do=file&id=366) en daar is naast mijn gebruikersnaam ook een paswoord voor nodig