Volledige versie bekijken : mappen verplaatsen



elite_sniper
18 March 2009, 19:40
ik wou extra ruimte op de c schijf dus dacht ik: ik verplaats mijn documenten en mujn muziek naar de D schijf. Na muziek te hebben overgezet kan ik geen itunes meer openen (hij vind de map itunes niet meer) dus wou alles terug zetten maar nu krijg ik deze foutmelding

Kan de lijst met normale onderliggende mappen onder D:\System Volume Information niet samenstellen
toegang geweigerd

btw: ik gebruik eigenschappen locatie om de map te verplaatsen

"bewerkt": ik gebruik vista

peenif
18 March 2009, 19:44
Ik stel voor een uninstall te doen van itunes event. met RevoUninstaller, herinstalleren met de mappen op de D en zal dan die muziekmap wel vinden.

elite_sniper
18 March 2009, 19:52
ik zou toch liever een manier vinden om de muziek map terug te zetten want nu staat er in mijn gebruikersmap een map D in de plaats van muziek en kan deze naam ook niet veranderen

Kokki
18 March 2009, 20:46
Heb je al geprobeerd met alleen de muziek terug te zetten? De system volume information is een systeemmap en die kan je niet verplaatsen.

elite_sniper
18 March 2009, 21:13
ja, maar als ik dan kan ik itunes nog steeds niet opstarten en bij start kom ik op de d schijf uit als ik op muziek klik

compuchrisje
19 March 2009, 00:15
Je muziek mag gerust op een andere partitie staan, maar je afspeellijsten niet. Dat is voor Windows Media player een bestand met extensie *.wpl. Weet niet hoe dat voor Itunes is. Dus... oude afspeellijst verwijderen en een nieuwe maken met de D-map als doelbestand, dat doe je in Itunes zelf.

elite_sniper
19 March 2009, 18:26
ik kan itunes ook na te herinstalleren niet opstarten met de melding:
Map itunes kan niet worden gevonden maar ok niet aangemaakt, dit is echter wel nodig om itunes op te starten.
standaard bevind deze map zich in muziek

elite_sniper
19 March 2009, 19:58
is opgelost:), ik moest itunes opstarten met op shift te drukken, dan kon ik mijn mediabib aanwijzen
kan een slotje op:good: