Volledige versie bekijken : Siteontwerp [Fuif]



Fck_
18 March 2009, 21:10
Hello ^^ ,

Ik heb eens een vraagje. Ik zit bij de Chiro , en binnenkort gaan we een fuif geven . Ik ben hier de site voor aan het 'proberen' te maken . In de bijlage zie je één van onze ontwerpen die we voor de affiche gebruiken enzo , en die zouden we dus ook graag in de site steken . Mr nu had ik dus de vraag :
Is het mogelijk om die 'tentakels' fzo op één of andere manier te animeren met Flash fzo ? En is dit moeilijk :P ?

Bedankt !

EDIT: Als iemand een grotere versie van die afbeelding wil , dan moet je hem maar vragen (h) .

carl
21 March 2009, 21:34
Ik denk dat die zeker te animeren zal vallen, maar dat het ook wel vrij veel werk zal zijn(zie:moeilijk).
Maar misschien toch beter wachten op een second opinion van iemand die wat meer van animatie kent :)

bubsy119
22 March 2009, 18:12
Alles valt te animeren maar het hangt er inderdaad vanaf hoeveel tijd je er in wilt steken en hoe de afwerking moet zijn.
Zelf zou ik met flash de uitstekende en meest in het zicht staande tentakels lichtjes heen en weer laten wiegen. Met de achterliggende zou je misschien lichtjes met transparantie kunnen spelen.

Acid
26 March 2009, 21:12
Om zullke tentakels of dergelijke te laten bewegen gebruik je volgens mij het best Adobe After effects ... de film die je dan maakt kan je zo overzetten naar flash.