Volledige versie bekijken : Vraagje over mijn videokaart



durumke
24 March 2009, 14:22
Ik heb in mijn pc een nvidia gforce mx 440 64mb;
Is het daarom dat ik geen scherpe beelden kan krijgen bij het bekijken naar google earth. Ik kan inzoomen maar als het wat TE wordt, wordt alles wazig, jullie kennen dat wel he.
Is een zwaardere kaart de oplossing? Ik kan alleen maar vga gebruiken he, mij pc is niet uitgerust om pci e te installeren.

Stuntman Phil
24 March 2009, 18:37
Kan zijn dat ze gewoon geen goede satelliet-beelden hebben op sommige plaatsen....

Maar die kaart is in ieder geval niet meer iets van deze tijd zou ik zo zeggen :lol: allé ja... tis maar voor wat je het gebruikt hé :p

Fakke_Berto
24 March 2009, 18:58
Zoom eens in op Temse. Daar is de kaart redelijk zuiver. Tien km verder al niet meer.

Spoorzoeker
25 March 2009, 11:39
Videokaarten in AGP uitvoering zijn ook nog steeds up2date te verkrijgen hoor. ;)

ultddave
25 March 2009, 13:31
Wazige beelden op google earth komt door google earth zelf. De sateliet beelden zijn op sommige plaatsen vrij slecht. Op andere plaatsen zijn ze dan weer wel heel duidelijk. ;)

Als je grafische kaart de applicatie niet aan zou kunnen, zou hij waarschijnlijk niet eens opstarten ;). Maar dat is niet het geval nu.

Wel raad ik je aan om een nieuwe grafische kaart te halen want 64Mb geheugen erop is nogal laag, als ze nu al aan de 1.5Gb of zelfs meer zitten.

Mvg
- Dave -

Spoorzoeker
25 March 2009, 13:35
Het leuke is zelfs, dat waar Googlemaps blurt, Microsftmaps het gewoon laat zien. :lol::lol: