Volledige versie bekijken : Windows 2000



Sille
30 March 2009, 21:39
Hoi iedereen

Ik heb de pc van onze visclub mee gebracht om er office 2003 op te instaleren, maar het probleem is hier staat nog office 2000 op en deze draait moet geupgrade worden naar windows 2000 met service pack 3 of 4.

Dus ik download deze van de website van windows. Service pack 4, ik kopieer deze naar mijn stick omdat ik op de pc geen internet connectie kan aansluiten. Omdat hier draadloos internet ligt. Maar als ik de exe wil instaleren krijg ik een foutmelding dat hij een ddl bestandje mist.

Heeft er iemand een oplossing voor dit probleem. Ik heb hier ook nen windows XP cd liggen maar kvind mijne CD key nergens ni meer terug :wall:

PeterN
30 March 2009, 22:16
Meestal staat de key op het bijgeleverde boekje.
Soms wordt de sticker met key op de pc geplakt, maar in dat geval probeer je met 1 licentie cd, twee pc's te installeren...wat niet mag ;)

compuchrisje
30 March 2009, 22:38
Beetje ingewikkeld: wàt moet er juist een upgrade krijgen? Windows 2000 of Office 2000?
Als die office is geïnstalleerd, kan je daar de licensiekey van terugvinden met Belarc Advisor (zie downloads). De licensie van XP kan je op dezelfde manier vinden op een geïnstalleerde XP-versie. Maar zowel voor office 2003 als voor XP zal je altijd eerst je licensienummer moeten terugvinden. En als die allebei maar goed zijn voor één pc, heb je net ietsje teveel beloofd bij de vissertjes.
Wat het ophalen van de servicepacks voor Office 2000 betreft, had je dat best al gedaan voordat je de pc meebracht naar huis, op hun netwerk.

Sille
31 March 2009, 17:05
Ja compuchrisje,

kzal effie verduidelijken. Deze pc staat in de visclub en heeft daar totaal niets van verbindingen met het web. Dus ik dacht ik neem de pc mee naar huis om daar windows 2000 service pack 4 op te instaleren.

Want deze heb ik nodig voor office 2003 te laten draaien op de pc.

Mijn bedoeling is dus gewoon om office 2003 op de pc te kunnen laten draaien zodat het uitgewerkte excel bestandje dat ik heb (geprogrameerd met iemand) kan werken op de pc. Dit programma werkt perfect in 2003 en hogere versies maar niet in office 2000
dus zou ik er graag 2003 op instaleren ma da lukt niet echt. Btw de key van office 2003 = geldig want deze is niet meer in gebruik op deze PC

ajaxloverr
1 April 2009, 23:05
wat is de DLL die je mist?

butskristof
2 April 2009, 13:12
Misschien de pc eens terug installeren met een cd van win2k met SP4 erop?
Of het service pack nog eens terug downloaden van de site van MS of van een andere mirror?