Volledige versie bekijken : Touch pad muis cursor verspringt



Bongers
1 April 2009, 13:45
Geachte heer/dame,

Sinds een week heb ik een laptop gekocht, de Lenovo N 500 (Intel 2.0. GHz) en merk ik dat wanneer ik aan het typen ben, de cursor van de touch pad af en toe terugspringt, meestal een aantal regels omhoog. Volgens mij ligt het er niet aan dat ik mijn touch pad aanraak tijdens het typen. Weet iemand waar dit aan kan liggen?

En misschien een andere optie: weet iemand misschien hoe ik tijdens het typen mijn touch pad kan blokkeren?

Alvast bedankt.

Mvg,

Rob Bongers

Niels
1 April 2009, 19:02
Heb ik soms ook, dat ik hem heel even aanraak, dan verspringt ie. Bij sommige laptops zit boven de touchpad een knopje waarmee je 'em kan uitzetten... Als je die niet hebt weet ik niet of je hem uit kan zetten...

carl
1 April 2009, 19:48
Met behulp van een van de functietoetsen bovenaan kan je dat vaak uitzetten. Indien je over een synaptic touchpad beschikt zou er in de taakbalk rechts onder ergens een icoontje van staan, dan kan je instellen dat hij bij een externe muis het touchpad uitschakelt.

namaste
1 April 2009, 19:58
En misschien een andere optie: weet iemand misschien hoe ik tijdens het typen mijn touch pad kan blokkeren?


Als je het merk en model van je laptop geeft, kunnen we je beter helpen.
Alle laptops verschillen van elkaar :)

carl
1 April 2009, 20:56
Lenovo N500 ? Staat er toch :p