Volledige versie bekijken : Iso op cd branden om op stand-alone dvd af te spelen



ShinyGrave
1 April 2009, 17:16
Hallo,

Ik ben vrij nieuw hier en ik heb een prangende vraag : ik heb een film gedownload in ISO formaat, nu kan ik die wel op mijn laptopje spelen, met nero media, maar ik wil hem branden op CD, op dvd gaat niet want mijn laptop heeft enkel een DVD ROM, geen brander voor dvd. Hoe moet ik dit doen ? Of staat dit al ergens in een of andere discussie en kan iemand mij dan de weg daar naartoe wijzen ?
Alvast bedankt

Fakke_Berto
1 April 2009, 20:30
Als die film kleiner is dan 700Mb (of in sommige gevallen meer door overburn), kan je hem branden op cd met de optie "beeld branden". Die film zal dan wel gebruik maken van een codec. Of je hem dan kan afspelen op je standalone speler hangt af van de codecs die je speler ondersteund.

ShinyGrave
3 April 2009, 10:12
Als die film kleiner is dan 700Mb (of in sommige gevallen meer door overburn), kan je hem branden op cd met de optie "beeld branden". Die film zal dan wel gebruik maken van een codec. Of je hem dan kan afspelen op je standalone speler hangt af van de codecs die je speler ondersteund.

Optie beeld branden ? Met nero burning rom of wat ? Ik weet ook niet of welke codecs mijn dvd ondersteund, het is zo'n goedkoop ding uit blokker dat ik van mijn schoonmoeder kado kreeg ;-)

Fakke_Berto
3 April 2009, 18:39
Optie beeld branden ? Met nero burning rom of wat ? Ik weet ook niet of welke codecs mijn dvd ondersteund, het is zo'n goedkoop ding uit blokker dat ik van mijn schoonmoeder kado kreeg ;-)
Ja inderdaad. Met Nero met de optie "beeld branden" in één van de menu's bovenaan. Als je standalone nog redelijk jong is, is de kans groot dat hij die kan afspelen.

dannyma
3 April 2009, 20:27
dvd decrypter is daar het beste tooltje voor als het iso bestand niet groter is dan 700 mb zal het zeker en avi bestand zijn dat omgezet is in een iso file en kan je dit branden op gewone cd maar moet je dvd speler avi bestand moeten kunnen afspelen anders gaat dit niet .

italianboy
15 April 2009, 16:40
je kan ook Burnaware ( Proffesional ) downloaden en Dvd > Date Dvd branden kiezen

gaat ook goed ( bij mij toch xD )

IB ;)