Volledige versie bekijken : Publisher 2007



Yvan
2 April 2009, 23:22
Hallo,
Ik heb en programma boekje gemaakt in publisher, de voorpagina bestaat uit een figuur die ik ofwel heb ingebracht of gebruik als achtergrond, tot dusver geen probleem, maar als ik kijk naar het afdrukvoorbeeld dan staat er steeds een witte rand rond die figuur.
Ik heb al aanpassingen gedaan door middel van de margelijnen op nul te plaatsen maar niks helpt
Ook als ik bijvoorbeeld het eerst blad een achtergrond opmaak geef in een effen kleur steeds blijft er een kleine witte rand over.
Hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel en weet iemand hiermee raad.
Dank bij voorbaat
Yvan

Fakke_Berto
9 April 2009, 07:43
Heb je een printer die tot aan de randen kan printen?

Yvan
9 April 2009, 10:23
Hallo,

Ik denk dat die mogelijkheid bestaad, het is een HP photosmart 8250.
Ik heb de instelling al eens doorlopen, maar ik kan natuurlijk iets te snel gekeken hebben.
Ik kijk nog eens alles na.

Dank voor je reactie

Yvan

filip
10 April 2009, 18:17
Open dit eens bij mij is dat volledig scherm.....

Yvan
10 April 2009, 19:17
Het geopende doc. is bij mij ook een volledig scherm, maar het afdrukvoorbeeld is een kleine witte rand.

Groeten
Yvan

Fakke_Berto
11 April 2009, 18:57
Probeer eens te spelen met de overspray. Die staat ergens bij de geavanceerde opties.
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c00532665&lc=en&cc=us&dlc=en&product=443024

filip
12 April 2009, 07:58
Komt door de printerdriver he om niet naast het blad te kunnen printen, je kan soms hebben dat bij de ene printer de instellingen goed zijn en als je hetzelfde document of werkblad op een andere wil afdrukken dat hij er 2 bladen van maakt ofwel een fout geeft dat je buiten de marge gaat printen.

Ik heb dit op deze pc niet want er is geen echte hardwareprinter geinstalleerd op deze laptop, vandaar dat bij afdrukvoorbeeld geen witte rand verschijnt.

grtz.

Yvan
12 April 2009, 08:58
Na dit weekend probeer ik het allemaal nog eens uit en hou jullie op de hoogte.

Groeten
Yvan