Volledige versie bekijken : dvd 9 splitsen



joxer
5 April 2009, 14:15
Hoi allemaal heb een probleem ik heb een programma die staat op een dvd 9 maar zou dit naar 2 dvd 5 willen branden daar ik geen dl schijver heb weet iemand een oplosing een programmatje of zo het is wel een prog he geen avi thx:wall:

dannyma
6 April 2009, 00:00
Hangt er vanaf als het beveiligd is tegen kopieren dan mag je het al vergeten maar anders eerst naar hd kopieren b.v als iso en dan op 2 schijfjes branden met je favoriete brandprogje dat iso brand ;).
Of zo gezegd naar iemand sturen met winrar eerst inpakken en dan natuurlijk niet sturen hey ;) .
Dan doe je dit ga naar uitvoeren en tik in %temp% en kopieer het bestand naar je bureaublad en met favoriete brandprogje wegschrijven ;).

joxer
7 April 2009, 09:05
nee er zit geen copy beveiliging in maar als ik het dan instaleer vraagt ie dan automatisch naar schijf 2 of moet je eerst de iso weer uitpakken het doel is de dvd's te gebruiken zonder de iso uit te pakken waar bij je de instal dvd heeft die vraagt naar de 2 de dvd als dat mogelijk is tuurlijk maar zal het eens proberen zoals jij maar toch al bedankt gr joxer thx

dannyma
7 April 2009, 15:08
Hij zal natuurlijk vragen naar dvd 2 en nee iso moet niet uitgepakt worden .