Volledige versie bekijken : Outlook 2007 en Telenet?????????



Klemmeke
6 April 2009, 18:34
Ik gebruik al lang outlook 2007, ik heb een Telenet internet verbinding, en mailserver van Telenet.

Als ik thuis ben, kan ik gerust mailen naar hartelust. Dus mails versturen en ontvangen.
Doch als ik op verplaatsing ben, zoals nu ik in Rotterdam ben voor het werk, ontvang ik enkel berichten van mijn telenet account en kan er geen verzenden. dan komt er een bericht "421juliette.telenet-ops.be" of zoiets, en kan al wat in mijn postvak uit staat, niet worden verzonden.
Kom ik 's avonds thuis en ik log de laptop aan op mijn telenet verbinding, dan gaat alles vanuit postvak uit, weg, en is het verzonden.

Raar fenomeen, weet iemand een oplossing.
Op de werkplek daar in Rotterdam, hebben we full acces tot het internet, dus dat kan het probleem niet zijn.

Pilote
6 April 2009, 19:15
In Rotterdam heb je geen telenet maar een andere provider daardoor kan je enkel je mails ontvangen en niet versturen.

Klemmeke
6 April 2009, 19:35
Bestaat er dan een oplossing hoe dit wel kan?
Buiten de webmail, want we moeten zo de mails opslaan,
en in outllok staat ook onze handtekening geconfigureerd ddor de werkgever

berger
6 April 2009, 19:59
probeer eens via de webmail ( webmail.telenet.be) van telenet, dat werkt overal over heel de wereld mits te beschikken over een internetverbinding.

Sorry, het mocht geen webmail zijn, maar iets anders zie ik niet zo direct, had uw bericht niet volledig gelezen.

Pilote
6 April 2009, 20:00
Bestaat er dan een oplossing hoe dit wel kan?
Buiten de webmail, want we moeten zo de mails opslaan,
en in outllok staat ook onze handtekening geconfigureerd ddor de werkgever

Wat je wel kan doen is een 2de gebruiker aanmaken en daar dan de gegevens in te vullen van de provider van waar je aangesloten bent.

Anders moet je telkens je gegevens van je huidige account wijzigen i.p.v uit.telenet.be naar die van je huidige provider vanwaar je werkt.

Klemmeke
14 April 2009, 19:29
Hier mag een slotje op; en bedankt iedereen