Volledige versie bekijken : Probleem klavier op internet explorer



victormathieu
7 April 2009, 20:08
Hallo allen

Sedert vorige week heb ik een laptop gekocht (Toshiba). Nu ervaar ik volgend probleem:
Als ik iets moet typen op internet merk ik op dat er regelmatig een getypte letter ontbreekt. In het begin dacht ik dat het aan mezelf lag, maar ook al typ ik rustiger gebeurt dit ook. ( op 1 gemiddeld getypye zin ontbreken wel een 10 tal letters). Toen dacht ik dat het ergens hardwarematig was (slecht klavierà. Ook dit lijkt me onwaarschijnlijk daar ik in Word wel vlot kan typen.
Oja, het is niet 1 bepaalde letter... bij alle letters of getallen
Heeft er iemand ervaring met een soortgelijk probleem?
Zou het opgelost zijn de internet explorer te herinstalleren of over te schakelen naar Firefox?

Hopend op een mogelijke oplossing groet ik u!

mvg

Mathieu

dannyma
9 April 2009, 20:48
Laptop of desktop ?

Pjj
9 April 2009, 22:22
Laptop of desktop ?
Eerste zin: een laptop gekocht.

;)

compuchrisje
9 April 2009, 22:35
Ik denk dat het hier niks te maken heeft met de software hoor, eerder hardware. Dus best maar even terug naar waar je hem hebt gekocht. De garantie is nog kakelvers.

dannyma
10 April 2009, 13:21
Eerste zin: een laptop gekocht.

;) Zoals ze zeggen ik waarschijnlijk de bomen door het bos niet meer zag ;) :lol: .

dannyma
10 April 2009, 13:22
Ik denk geen van beide zoals hier boven vermeld hardware probleem geen software .

minQkel
13 April 2009, 11:35
Misschien zou je toch even op een andere browser moeten kijken, als je het daar niet hebt weten we in ieder geval dat het aan IE ligt.



edit: Laatste activiteit: 7 april 2009 20:36 ¬¬