Volledige versie bekijken : IE7 wegschrijven pagina



papypc
9 April 2009, 14:43
Dag allemaal.
Heb volgend probleem : wanner ik in IE7 een pagina wil wegschrijven op PC loopt IE7 vast na 2 of meerdere paginas met volgend venstertje
"Save Webpage" blijft op 0% staan en in taakbeheer staat IE7 nog steeds in running status, en het is niet mogelijk te stoppen via de "cancel" toets (reageert gewoon niet meer).
Wanneer ik snel genoeg IE7 stop via taakbeheer kan ik IE terug opstarten en verder werken, anders wordt het "CTRL+ALT+DEL" en shutdown :damn:
Heeft niets te maken met een specifieke URL : deed volgende test op Minatica : onder lessen/powerpoint/lessen Les01 weggeschreven =>OK, dan naar les02 => bij het wegschrijven kreeg ik al het probleem.
Context SW : Win xp pro SP3 - IE7 - Bitdefender total security
HW : Pentium 4 3GHz 1GB RAM verbinding : ADSL Go
Dit duurt al geruime tijd, heb er nooit veel aandacht aan besteed, maar nu begint het mij toch te vervelen.
Heeft iemand een idee om dit op te lossen ?

berger
9 April 2009, 16:23
Ik vind daarvan niet veel, bij sommigen wordt het opgelost door de phishing-filter af te zetten. Hopelijk krijg je dan geen andere problemen.

papypc
9 April 2009, 20:24
Heb dat ook gevonden op het net.
Zal het zo proberen met tijdelijk de phishing filter af te zetten tijdens de save.
Nog zoiets dat M$oft in de freezer heeft gestopt !
Ben toch niet van plan om naar IE8 te gaan : ik weet wat ik heb aan IE7, maar al wat ik lees over IE8 is "bullshit" (niet op de M$ site of course).
Toch bedankt voor het snelle antwoord en een Prettig Paasfeest.

berger
9 April 2009, 21:06
Er zijn natuurlijk wel goede alternatieven voor IE, ik heb lang Firefox gebruikt, ook al eens Safari, en de laatste tijd Google Chrome en dat lukt vrij vlot.