Volledige versie bekijken : externe harde schijf



pasterke
10 April 2009, 20:18
ik heb een pc met windows 2000 professional en had me een externe harde schijf aangeschaft,en die erkent hij niet ,maar was een programma bij die nu steeds als ik opstart ,zich opnieuw wil installeren en tegenstrubbelt met mijn avira virusscanner ,en krijg da programma niet verwijdert ,zit niet in mijn software en krijg het er niet meer vanaf ,wie kan me helpen om dit alsnog volledig te doen verwijderen

compuchrisje
10 April 2009, 21:47
Je zal die externe niet aan de praat krijgen, zolang je die niet eerst hebt geïnstalleerd hoor. Met win 2000 zijn niet alle drivers beschikbaar zoals bij XP om bepaalde apparaten te integreren.
Was er geen CD-tje bij? Zo ja, ontkoppel die externe, gebruik de CD voor de installatie en wacht tot je bericht krijgt dat je mag aankoppelen. Trouwens, je USB zal ook een update nodig hebben naar een hogere snelheid (2.0).
Ik vrees echter dat je voor je updates niet meer bij Microsoft terecht zal kunnen. Misschien kan je hier (http://www.oldversion.com/)wel terecht.

pasterke
12 April 2009, 18:04
er zat geen cd bij en hij installeerde enkel een programma ,maar de externe schijf neemt hij niet aan en werkt dus niet en heb die externe schijf reeds terug gebracht ,maar bij opstarten blijft hij dat programma maar steeds te willen installeren en krijg die er niet meer af

PeterN
12 April 2009, 21:40
Als je weet dat het geen schadelijk programma is , kan je best uw virusscanner afzetten en hem het programma laten installeren. Pas daarna zal het verschijnen in je lijst om het te deïnstalleren. Maar je moet wel zeker zijn dat het geen slecht programma is ;)