Volledige versie bekijken : weet niet wat hiemee aan te vangen



monne
14 April 2009, 20:44
Ik heb voor mijn verjaardag een upgrade cadeau gekregen Photoshop CS4;
prachtig en het doet wat ik wil.

Nu krijg ik wel telkens dit scherm zie afbeelding :

http://img12.imageshack.us/img12/9608/knipselz.jpg

Kan er niet aan uit, wat dien ik hiermee aan te vangen ?

Hanrez
14 April 2009, 21:53
als hij alles doet wat u wenst..
niet meer tonen aan vinken en op nee klikken.

compuchrisje
14 April 2009, 23:19
Je kan wel eens gaan kijken wat juist de bedoeling is, maar het is ook mogelijk dat ze enkel je accountgegevens willen weten. Even snuffelen, daarna kan je bovenstaande optie gebruiken, als het je niet bevalt.

sykke
14 April 2009, 23:45
Is gewoon om je software te registreren anders ontvang je geen updates

monne
14 April 2009, 23:48
De software is geregistreerd, ben gaan kijken en een hele uitleg hoe Photoshop het geheugen van de grafische kaart ook kan benutten en vloeiender kan schuiven, inzoomen en nog wat dingen ook enkele oplossingen wanneer er een probleem is met de grafische kaart, heb aangevinkt niet meer tonen.
Het programma werkt goed en is wel precies wel wat knapper dan CS3.

sykke
15 April 2009, 00:13
Zie wel dat handleidingen toch nuttig zijn als men ze leest

peenif
15 April 2009, 09:21
De software is geregistreerd, ben gaan kijken en een hele uitleg hoe Photoshop het geheugen van de grafische kaart ook kan benutten en vloeiender kan schuiven, inzoomen en nog wat dingen ook enkele oplossingen wanneer er een probleem is met de grafische kaart, heb aangevinkt niet meer tonen.
Het programma werkt goed en is wel precies wel wat knapper dan CS3.

Inderdaad monne - ik had dit ook voor - het komt er op neer dat onze grafische kaart te licht uitvalt - indien U naar Bewerken > Voorkeuren > Algemeen gaat zult U daar bij een van de instellingen ergens 'GPU instellingen' terugvinden, U zult zien dat de optie 'Enable Open GL Drawing' niet beschikbaar zal zijn (niet aangevinkt kan worden). Met de muis bovenop dit kadertje verschijnt onderaan in een dialoogbox de reden waarom. Ik heb toen de recentste driver van mijn nVidia kaart geïnstalleerd maar zonder succes, die kaart is te licht.

Ik vind het eigenlijk spijtig want deze optie zorgt ervoor dat men het open document kan verschuiven, draaien... precies in die positie om handig te werken bv. tijdens het maken van een selectie of het aanbrengen van een masker - maar om daarvoor nu een nieuwe videokaart of PC te kopen vind ik dan ook weer te.

Veel plezier met CS4 het is inderdaad :good:.

monne
15 April 2009, 15:24
Bedankt voor deze uitleg in gewone begrijpelijke taal.