Volledige versie bekijken : Geheugen definitief verwijderen



lila_87
14 April 2009, 23:03
Hallo !

Ik heb een nokia2620 , en heb een aantal filmpjes en afbeeldingen gewist. Ik had/heb ook geen geheugenkaart, geen belkrediet op mijn kaart staan, nog gebruik ik een kabel om mijn gsm met mijn PC te verbinden. Nu wil ik eigenlijk zeker weten dat de filmpjes.afbeeldingen 100% weg zijn, voor moest ik mijn gsm willen verkopen ..... Ik vraag me ook af inhoeverre in met 100% zekerheid kan weten dat de filmpjes definitief weg zij.... ze stonden maar enkele minuten op mijn gsm en ik heb ze daarna onmiddelijk gewst ... is mijn privacy verzekerd ? ............ mijn bleutooth stond ook uit denk ik .. zo niet .. hoe zit het met mijn privacy .. .


Vraag 2 is over bleutooth .. in hoeverre kun je foto's/ filmpjes van iemand afpakken als deze persoon niet in de buurt is ... ? sry als het een "stomme" vraag is ... maar ik ben nie zo vertrouwd met die dingens ...

IK hoop snel door iemand geholpen te worden

Alvast bedankt !!

sykke
14 April 2009, 23:13
eigen topic bumpen????

Baloeke
14 April 2009, 23:15
Ben je zeker dat het een nokia2620 is? Op de site van nokia kan ik daarover niets vinden.

sykke
14 April 2009, 23:15
Zet deze dan terug naar de fabrieksinstellingen

lila_87
14 April 2009, 23:44
:shy:het is nokia 2630 sry ... dus terug naar fabrieksinstellingen moet me verzekeren dat alles zeker weg is ?

sykke
15 April 2009, 00:09
eest alles verwijderen (geheugen afbeeldingen enz...)

heel zeker is het nooit maar het zal al een ferme crack moeten zijn om er nog iets van terug te vinden