Volledige versie bekijken : T-Mobile Sidekick LX



Wim33
18 April 2009, 10:46
Kwam op het internet de nieuwe t-mobile sidekick lx tegen en zou deze misschien wel willen aanschaffen. Hij komt uit op 13 mei 2009, maar aangezien dat het van t-mobile is zal ik er in België wel niet aangeraken. Iemand enig idee of hij toch hier zal verschijnen. En zou deze alleen werken met T-Mobile abbonnement of zou het zo ook gaan?

Baloeke
18 April 2009, 22:40
Ik dacht dat T-Mobile iets specifiiek Duits is. Of deze de weg gaat vinden naar België is denkelijk een groot vraagteken.
Op gadgetzone.nl (http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=4172) zag ik dat Motorola er ook voor iets tussen zit. Als is daar de reacties bekijk gaat deze in Nederland misschien te vinden zijn.

Wim33
19 April 2009, 12:29
Denk dat deze geproduceerd wordt door Danger, een Amerikaanse producent, maar ben niet zeker. De gsm zelf verschijnt denk ik in Amerika, Nederland en Duitsland waarschijnlijk. Maar aangezien dat allemaal van T-Mobile is zal het wel allemaal koppelverkoop zijn denk ik.

SidekickLX
18 May 2009, 12:17
Ik heb mij zonet een LX besteld via marktplaats. Hij is simlockvrij gemaakt, je kan er alles mee doen, behalve internetten, maar dat doe ik zoiezo niet, heb een laptop en een pc staan, dus is wat overbodig.

Zal jullie op de hoogte houden van zodra ik hem heb.