Volledige versie bekijken : foto's e-mail



hara
18 April 2009, 20:03
Kan foto's niet meer openen die ik aankrijg via e-mail.
Kan er iemand mij helpen.

Fakke_Berto
18 April 2009, 20:12
Hallo,
Gebruik je Outlook Express? Kijk dan eens in het menu onder "extra" bij "Opties" onder het tabblad beveiliging of er een vinkje staat voor "Opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan". Indien daar inderdaad een vinkje voor staat, haal het dan weg en sluit het tabblad met toepassen en/of ok.

hara
18 April 2009, 20:17
heb microsoft outlook

carl
19 April 2009, 08:34
Kan je de fotos niet meer zien of zie je het bestand wel maar kan je het niet openen ? (Misschien is de afzender wel vergeten ze erbij te stoppen, heb ik ook vaak voor ;))

dannyma
19 April 2009, 09:05
Kan foto's niet meer openen die ik aankrijg via e-mail.
Kan er iemand mij helpen. jawel hoor maak je geen zorgen ;) alleen zal er iets verandert zijn waar je vroeger met open deed nu en ander progje is geworden die natuurlijk in uw geval de foto's niet openkrijgt dus eens de foto's op je hd staan en je weet de lokatie van de plaats waar de foto's naar je hd zijn geschreven kan je ze daar weer open doen met rechts op muis te klikken en ga naar openen met en wil je dat dit zo blijft moet daar een vinkje bij zet dat je de pc comando geeft om alleen met dit te openen en niets anders ;).