Volledige versie bekijken : DVD+R schijfjes worden niet herkent



kjansens
20 April 2009, 15:28
Hallo,
<O:p</O:p


Ik hoop dat julie mij kunnen helpen.
Ik heb in duitsland een spindel van 50 DVD’s gekocht maar ik kan ze niet gebruiken. Mijn dvd brander en mijn HD-DVD recorder herkennen de schijfjes niet. Ze zeggen dat de lade leeg is terwijl er wel een dvd schijfje inzit. Hier heb ik nog nooit last van gehad. Tot nu toe kon ik van allerlei merken + en - schijfjes gebruiken zonder problemen, maar met deze schijfjes kan ik helemaal niks. Ik heb een A-open dvd brander en een philips HD-DVD recorder. De schijfjes zijn van het merk TIP.
<O:p</O:p


K. Jansens
<O:p</O:p
<O:p</O:p

ultddave
23 April 2009, 14:11
Ik heb dit probleem ook. Als ik een spindel DVD-R schijfjes koop met tekst op -> dan werken ze perfect.

Als ik zo een spindel koop met 50 DVD-R's in, met niets op. (Waarbij je goed moet kijken, wat de boven-onderkant is). Dan herkent hij ze na het schrijven ook niet als 'geschreven'. Hij wilt ze altijd formateren... Als ik dan uiteindelijk op "OK" duw. Dan begint hij dus gewoon een beschreven DVD-R te formateren... Terwijl dit onmogelijk is :s. En op het einde van de 'format' actie, blijft het programma hangen...

Typisch windows ^^.

Een oplossing heb ik nu nogaltijd niet gevonden. :(