Volledige versie bekijken : info voor oplossing van veel verschillend gebruik om pc proper te houden



salmax
20 April 2009, 17:51
ik zit soms in vereniging waar armen het woord nemen vzw
nu hebben ze daar pcs staan
traag en zo maar dat is het probleem niet
er komen wel veel verschillende mensen op die pc waardoor ze veel geplaagd worden door trojans virus en andere er staat avg 7.5 op
windows xp servicepak 2
weinig overige opslag
nu de vraag is er een mogelijk om al wat die dag met pc gebeurd elke dag terug te zetten dus hij nu properder blijft
dacht aan elke dag herstelpunt maar zijn er andere oplossingen

Baloeke
21 April 2009, 16:24
Er bestaan programma's voor. Moest even gaan zoeken maar heb denkelijk wat gevonden. Illusion (https://admin.kuleuven.be/icts/services/software/licenties/illusion) is zo een programma, dat gebruikt word in bibliotheken, scholen, ...

salmax
21 April 2009, 18:51
las deze gratis was maar welke versie download ik best voor xp de voorlaatste versie of laatste
dus dat programma wist alles voor pc wordt afgesloten

salmax
21 April 2009, 19:08
zijn er nog met andere programmas

PeterN
21 April 2009, 21:41
Image maken en die tlkens terug zetten 's avonds. Als het enkel Windows is met de basis (acrobat etc) dan is dat heel snel teruggezet hoor. Als de pc's in een netwerkstaan kan je zellfs images via netwerk beheren (true image bv enterprise). Maar met een gewone home versie kan je al (niet via netwerkbeheren) een heel eind verder.
Als de pc's een hd bay zouden hebben zou je bv 's avonds op een snelle pc de images zelfs zeer snel kunnen terug zetten.

salmax
21 April 2009, 21:44
zal hun dit ook laten lezen

Baloeke
22 April 2009, 14:13
las deze gratis was maar welke versie download ik best voor xp de voorlaatste versie of laatste
dus dat programma wist alles voor pc wordt afgesloten
De laatste versie zou normaal gezien wat beter zijn dan de vorige. Zelf ken ik het programma niet, naar misschien kan je eens contact opnemen met de makers van dat programma.

PS. De naam van dat programma ben ik te weten gekomen via de avondschool