Volledige versie bekijken : the nun's priest tale



kevinS
22 April 2009, 14:42
heey

ik moet voor school een presentatie maken rond de canterbury tales mijn tale is the nun's priest tale. Ik ga er een filmpje van maken

Heeft er misschien iemand zo een presentatie/filmpje/... van zodat ik wat iedeëen kan opdoen IK NEEM NIKS OVER VAN DIE PRESENTATIE, ALLEEN VOOR IDEËEN!!!

En vind er iemand misschien de tekst van the nun's priest tale, ik heb al op veel sites gevonden maar altijd veel te lang ofwel begrijp ik er niks van :crazy:. OOK DEZE TEKST NEEM IK NIET OVER MAAR DAAR KAN IK MIJN TEKST DAN OP BASEREN!


|
V

Pjj
22 April 2009, 15:07
De hoeveelste keer is het dat je hier al voor schoolwerk komt vragen?

Baloeke
22 April 2009, 15:51
heey

ik moet voor school een presentatie maken rond de canterbury tales mijn tale is the nun's priest tale. Ik ga er een filmpje van maken

Heeft er misschien iemand zo een presentatie/filmpje/... van zodat ik wat iedeëen kan opdoen IK NEEM NIKS OVER VAN DIE PRESENTATIE, ALLEEN VOOR IDEËEN!!!

En vind er iemand misschien de tekst van the nun's priest tale, ik heb al op veel sites gevonden maar altijd veel te lang ofwel begrijp ik er niks van :crazy:. OOK DEZE TEKST NEEM IK NIET OVER MAAR DAAR KAN IK MIJN TEKST DAN OP BASEREN!


|
V
Ideeën kan je ook op internet vinden. Probeer eens met Google (http://www.google.be/search?hl=nl&num=50&newwindow=1&q=canterbury+tales&btnG=Zoeken&meta=lr%3D) bv, die al meer dan 1 miljoen hits heeft, over canterbury tales.
Wil je specifiek over the nun's priest tale, dan kan google je ook al een stuk opweg helpen.

Waarom probeer je zelf niet wat te maken en door de leden je werk te laten verbeteren?

Obsessed
22 April 2009, 16:00
Een handige website voor de "minder actieve studenten" is www.scholieren.com (http://www.scholieren.com).
Natuurlijk is deze site ook door de leraars gekend :evil:.

compuchrisje
22 April 2009, 16:30
En raar maar waar, in de bibliotheek staat er wel een kopij van de Canterbury Tales zeker? zelfs in 't Engels als je dat wenst! Veel leesgenot! (y)