Volledige versie bekijken : outlook express



Paul123
23 April 2009, 21:34
Beste allen,
Ik heb een berichtje in outlook express in postvak-in dat blokkeert mijn totale outlook express wanneer ik er op ga staan. Ik krijg dan de zandlopen en kan niets meer. Het berichtje verwijderen lukt niet. Wie hier iets op? Bvd.
Paul de Wit.

compuchrisje
23 April 2009, 21:43
Kan je eventueel een screenshot van het bericht geven? Van hier af kan ik het nogal moeilijk lezen ;)

J.W.
23 April 2009, 22:06
Probeer dat bericht eens te verwijderen van de server van uw provider langs webmail (als het daar nog opstaat).

berger
24 April 2009, 12:56
Soms brengt het comprimeren van de mappen van outlook express de oplossing (in outlook express via Bestand - Comprimeren - Alle mappen comprimeren). Daardoor verdwijnen soms ook wel berichten die je nog graag bewaart, daarom is een back-up van alle dbx-mappen van outlook express een aanrader.

lindavancolen
27 April 2009, 09:03
Misschien lukt het als je, vanaf dat outlook start, kiest voor offline werken?

Paul123
2 May 2009, 13:44
Probeer dat bericht eens te verwijderen van de server van uw provider langs webmail (als het daar nog opstaat).
Helaas staat het bewuste mailtjes daar niet meer. Toch bBedankt voor je advies

Paul123
2 May 2009, 13:47
Soms brengt het comprimeren van de mappen van outlook express de oplossing (in outlook express via Bestand - Comprimeren - Alle mappen comprimeren). Daardoor verdwijnen soms ook wel berichten die je nog graag bewaart, daarom is een back-up van alle dbx-mappen van outlook express een aanrader.
Helaas, bij het comprimeren loopt outlook vast. Ik neem aan door het buwuste mailtje. Toch bedankt

Paul123
2 May 2009, 13:49
Misschien lukt het als je, vanaf dat outlook start, kiest voor offline werken?
Ook dat werkt niet. Bedankt voor het meedenken

Paul123
2 May 2009, 13:53
Kan je eventueel een screenshot van het bericht geven? Van hier af kan ik het nogal moeilijk lezen ;)
Misschien wat dom van mij, maar wat is een screenshot?

ghost
2 May 2009, 15:48
Verwijderen via veilige modus ? Of je kunt ook uw hele postvak in.dbx verwijderen , maar dan ben je wel al uw emails kwijt wat in postvak in staat.

Paul123
2 May 2009, 16:10
Verwijderen via veilige modus ? Of je kunt ook uw hele postvak in.dbx verwijderen , maar dan ben je wel al uw emails kwijt wat in postvak in staat.

Geweldig advies! Hiermee heb ik het probleem weten op te lossen. Hartstikke bedankt.
Paul de Wit:)

ghost
2 May 2009, 16:27
Noprobs , hier gaat een slot op , moest het zijn als het de dag erna ofzo het zelfde probleem hebt , verwittig dan een moderator , en die zal uw topic opnieuw openen.:)