Volledige versie bekijken : Surfen



alfons
4 May 2009, 17:20
Het surfen gaat te traag had vroeger een toolje dat dit oploste.
werk met xp

Fakke_Berto
4 May 2009, 19:41
Misschien tijd om je pc te kuisen met Ccleaner.

Baloeke
4 May 2009, 20:31
En dat tooltje is te vinden tussen onze downloads

alfons
5 May 2009, 10:12
Misschien tijd om je pc te kuisen met Ccleaner.Dat is,volgens mij, een onbetrouwbaar tooltje

peenif
5 May 2009, 11:06
Dat is,volgens mij, een onbetrouwbaar tooltje

:shocked: Op wat baseert U zich om dit te beweren??? Ikzelf en met mij vele anderen zijn daar hoogst tevreden over, ook om het register eens te kuisen.

alfons
5 May 2009, 11:12
:shocked: Op wat baseert U zich om dit te beweren??? Ikzelf en met mij vele anderen zijn daar hoogst tevreden over, ook om het register eens te kuisen.Dat verwijderd alle coekis dan moet je overal terug zoals gebruikersnaam en wacht woord.

peenif
5 May 2009, 13:04
Dit is niet zo indien U dit niet wilt alfons - U kunt ten eerste het vinkje weghalen die staat bij cookies of wat nog beter is : U gaat naar opties > kies daar cookies > klik daar links op een cookie die je niet wenst te verwijderen bv. minatica.be en dan op het pijltje die naar rechts wijst en dan komt uw cookie in de rechter lijst te staan en die worden dan behouden. Indien U dan de cookies verwijdert worden enkel diegene die U niet wenst te behouden verwijdert.

't Is een goed programma hoor als het goed gebruikt wordt ;)

alfons
5 May 2009, 13:12
Dit is niet zo indien U dit niet wilt alfons - U kunt ten eerste het vinkje weghalen die staat bij cookies of wat nog beter is : U gaat naar opties > kies daar cookies > klik daar links op een cookie die je niet wenst te verwijderen bv. minatica.be en dan op het pijltje die naar rechts wijst en dan komt uw cookie in de rechter lijst te staan en die worden dan behouden. Indien U dan de cookies verwijdert worden enkel diegene die U niet wenst te behouden verwijdert.

't Is een goed programma hoor als het goed gebruikt wordt ;)IK zal dat nog eens proberen.

alfons
5 May 2009, 17:53
Dit is niet zo indien U dit niet wilt alfons - U kunt ten eerste het vinkje weghalen die staat bij cookies of wat nog beter is : U gaat naar opties > kies daar cookies > klik daar links op een cookie die je niet wenst te verwijderen bv. minatica.be en dan op het pijltje die naar rechts wijst en dan komt uw cookie in de rechter lijst te staan en die worden dan behouden. Indien U dan de cookies verwijdert worden enkel diegene die U niet wenst te behouden verwijdert.

't Is een goed programma hoor als het goed gebruikt wordt ;)Ik heb gedaan en alle en moet overal in loggen.

ultddave
5 May 2009, 18:08
http://i445.photobucket.com/albums/qq179/ultddave/ccleaner.jpg

Dat zijn de twee dingen waar je moet op letten.
Deze 2 moeten uitgevinkt worden als je de cookies wilt houden. :)

Mvg,
Dave

compuchrisje
5 May 2009, 22:09
Ik laat gewoon alles aangevinkt, maar heb natuurlijk de uitzonderingen ook ingevuld. Ik moet dus zelden mijn inlog gaan zoeken voor ons forum :p.
Die raad van Peenif was wschl niet duidelijk genoeg?

alfons
6 May 2009, 11:21
Ik laat gewoon alles aangevinkt, maar heb natuurlijk de uitzonderingen ook ingevuld. Ik moet dus zelden mijn inlog gaan zoeken voor ons forum :p.
Die raad van Peenif was wschl niet duidelijk genoeg?Ik die coekies afgevingt en tocht moet ik overal inloggen.

Baloeke
6 May 2009, 21:49
Klik eens in opties bij CCleaner, daar zie je ook cookies staan. Open die door erop te klikken. Daar zie je nu 2 tabbelen. De eerste is te verwijderen cookies en de 2de is te behouden cookies.
Klik op de cookie dat je wil behouden en druk daarna op het pijltje naar rechts. De te behouden cookie zal in de tabel komen van te behouden cookies.
Sommige website hebben 2 cookies nodig. Voor Minatica zelf heb ik in te behouden cookies minatica.be en www.minatica.be (http://www.minatica.be) staan.
Zorg er ook voor dat in de startpagina van CCleaner Cookies is aangevinkt.

nonkelpeter
23 May 2009, 19:43
http://www.speedguide.net/downloads.php