Volledige versie bekijken : gmail



Swatje
6 May 2009, 22:24
Goeden avond beste mensen,
ik heb bij mijn buren (ze hebben een nieuwe laptop) huin gmail er terug opgezet, MAAR als we een contactpersoon willen invoeren staat er nergens "contact" invoeren of iets dergelijks enkel waar dat normaal staat staat nu "nieuw bericht"
Wat doe ik verkeerd ? of wat kan ik nu doen om dit te verhelpen?
Er staat vista premium home op
Alvast mijn dank

Mosquitos
6 May 2009, 22:42
Goeden avond beste mensen,
ik heb bij mijn buren (ze hebben een nieuwe laptop) huin gmail er terug opgezet, MAAR als we een contactpersoon willen invoeren staat er nergens "contact" invoeren of iets dergelijks enkel waar dat normaal staat staat nu "nieuw bericht"
Wat doe ik verkeerd ? of wat kan ik nu doen om dit te verhelpen?
Er staat vista premium home op
Alvast mijn dank
Wat bedoel je met gmail er terug opgezet?
Ga je via uw browser naar gmail of gebruik je een programma?
http://i41.tinypic.com/eg1tg4.jpg

Swatje
6 May 2009, 22:56
Mosquitos, bedankt voor je snelle reactie, bij mij is dat ook zo maar bij de buur staat dat teken links bovenaan er niet op ??? er staat enkel 'nieuw bericht' dus geen persoon of groep aanmaken ??
Daarom mijn vraag, ik vind dat zo raar !
En, neen geen progje gebruikt !
Wat nu ?
groetjes

Mike
16 May 2009, 19:09
Het lijkt me erg sterk, maar welke browser gebruiken ze?
Kun je misschien een Screenshot maken wanneer je bij hen op de computer in GMail op Contactpersonen (links is het lijstje waar o.a. Postvak IN staat, helemaal onderaan staat Contactpersonen) hebt geklikt?

Screenshot maken

De Windows functie gebruiken.


Druk wanneer u het gewenste scherm in beeld hebt op de toets PrintScreen (soms afgekort tot Prt Scr) op uw toetsenbord (vaak rechtsboven naast Scroll Lock en Pause Break);
Open Paint via Start, Bureau-accessoires;
Druk nu op CTRL + V of klik op Bewerken en dan op Plakken;
Klik nu op Bestand en dan op Opslaan als... en sla het bestand op als een .JPG bestand en op de gewenste locatie (Bureaublad is voldoende).

Een screenshot/snapshot programma (freeware), misschien een tip voor in de toekomst:
http://www.gadwin.com/printscreen/



Nog eventjes het Screenshot bij de post voegen (klik op Beheer bijlagen) en dan kunnen we verder :p.


Succes.

Groet,
Mike

Swatje
16 May 2009, 19:49
Weeral 'nen dikke' bedank voor deze goede raad, ik heb het vanmiddag opgelost als volgt : ik heb die gmail weggedaan (ik weet dat die ergens nog bestaat) en we hebben een nieuwe aangemaakt, en deze maal zonder problemen. Ik begrijp het vorige nog steeds niet, want daar waar de plustekens staan om bij te voegen (zie bijlage) stond 1 kadertje met "nieuw bericht", het is raar maar waar. Ik ben gene krak maar heb dit zo gezien. MAAR ... ik weer iets bijgeleerd nl : een printscreen maken, want dat scheen me nooit te lukken, als ik die toetsen gebruikte vond ik het nooit terug, nu zal dit me wel lukken.
Nogmaals beste mensen mijn dank en groetjes

mag gesloten worden voor mij