Volledige versie bekijken : Probleem met Dual monitor (hoofdscherm staat rechts)



Kpt Gibson
7 May 2009, 19:06
Dag allemaal.

Ik heb net een nieuwe monitor gekocht. Een 23inch scherm die naast mijn oudere 19ich staat.

Nu heb ik ze alle 2 op m'n grafische kaart aangesloten. Hierbij gaat alles goed en ik kan beide schermen gebruiken.

Maar nu het probleem is dat mijn hoofdscherm ( de 23inch) rechts van mijn andere scherm staat.
En als ik met mijn muis naar het linkse scherm wil moet ik naar rechts gaan op m'n hoofd scherm.

Kan ik dit op 1 of andere manier aanpassen zodat ik gewoon naar links kan gaan met mijn muis naar het scherm links van mij, en toch mijn 23ich scherm als hoofdscherm behouden?


alvast bedankt.

g_man
7 May 2009, 19:52
Schermen wisselen op de uitgang van de grafische kaart?

Kpt Gibson
7 May 2009, 20:36
was het maar zo makkelijk :p heb het net eens geprobeerd om ze te wisselen en ik krijg net hetzelfde resultaat. En als ik ze wissel in het nvidea configuratiescherm wordt mijn 19inch het hoofdscherm, maar dat wil ik niet.

Het moet toch mogelijk zijn? Want als je 3 schermen heb gebruik je toch ook je middelste scherm als hoofdscherm en kun je toch naar links gaan met je muis

Kpt Gibson
7 May 2009, 20:40
HAAAH ik heb het gevonden :D

Je moet gewoon in je beeldscherm instellingen van je windows zelf gaan. Daar zie je 2 kadertjes staan die je 2 schermen moet voorstellen. IK heb gewoon het rechtse kadertje naar links gesleept en dat werkte :p

Toch bedankt voor je snelle reactie g_man.

mag een slotje op